ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75613
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۳:۵۷
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
50 شهید و زخمی در پی تجاوز ائتلاف سعودی در استان حجه/ممانعت جنگنده‌ها از ورود خودروهای امدادی به محل حادثه

50 شهید و زخمی در پی تجاوز ائتلاف سعودی در استان حجه/ممانعت جنگنده‌ها از ورود خودروهای امدادی به محل حادثه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، شمار تلفات حمله جنگنده‌های ائتلاف سعودی به مراسم عروسی در استان حجه به بیش از 50 شهید و مجروح رسید. این حمله شب گذشته در روستان «الراقه» منطقه «بنی قیس» انجام شده است که در پی آن بیش از 50 نفر […]

شمار تلفات حمله جنگنده‌های ائتلاف سعودی به مراسم عروسی به 50 نفر رسیدبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، شمار تلفات حمله جنگنده‌های ائتلاف سعودی به مراسم عروسی در استان حجه به بیش از 50 شهید و مجروح رسید.

این حمله شب گذشته در روستان «الراقه» منطقه «بنی قیس» انجام شده است که در پی آن بیش از 50 نفر شهید و مجرو شدند.

در پی این حمله هوایی بیمارستان «الجمهوری»حجه ضمن اعلام وضعیت اضطراری، شرایط را بسیار بحرانی توصیف کرد.

شبکه المسیره به نقل از سخنگوی وزارت بهداشت یمن اعلام کرد  که جنگنده‌های سعودی از رسیدن نیروهای امدادی و آمبولانس‌ها به این روستا نیز جلوگیری کرده‌اند.

بر اساس این گزارش جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی حمله دیگری را نیز در منطقه «الطینه» از توابع «میدی» در استان حجه انجام دادند که در پی این حمله نیز 5 تن از اعضای یک خانواده به شهادت رسیدند.

ائتلاف متجاوز عربستان از 25 مارس سال 2016 حملات خود به یمن را به بهانه بازگرداندن قدرت به «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهور مستعفی یمن و نیز تضعیف نیروهای مردمی انصارالله، آغاز کرده و تاکنون موجب کشته شدن حدود 10 هزار نفر از مردم یمن شده است.

ورود ائتلاف عربستان به این جنگ باعث کشتار بسیاری از غیرنظامیان یمن شده است اما با این وجود کشورهایی مانند انگلیس و آمریکا علیرغم این کشتار بیرحمانه و انتقادهای گسترده همچنان به فروش سلاح خود به عربستان ادامه می‌دهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.