ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7562
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :

سردار صفوی: ساده‌اندیشان شهادت مدافعان حرم را غیرضروری می‌دانند

آفتاب‌‌نیوز : سرلشکر سید یحیی رحیم‌صفوی در مراسم چهلمین روز شهادت حسینعلی پورابراهیمی، شهید گیلانی مدافع حرم که در گلزار شهدای رشت برگزار شد.گفت: هرگاه که سیاست مداران توانایی دفاع از کشور در برابر جنگ و اشغال نظامی را ندارند، این سرداران و فرماندهان جوان هستند که با بهای سنگین «جان» کشور را نجات و به […]

آفتاب‌‌نیوز : سرلشکر سید یحیی رحیم‌صفوی در مراسم چهلمین روز شهادت حسینعلی پورابراهیمی، شهید گیلانی مدافع حرم که در گلزار شهدای رشت برگزار شد.گفت: هرگاه که سیاست مداران توانایی دفاع از کشور در برابر جنگ و اشغال نظامی را ندارند، این سرداران و فرماندهان جوان هستند که با بهای سنگین «جان» کشور را نجات و به ملت آسایش و امنیت می دهند.
وی یکی از ویژگی های بارز و منحصربفرد انقلاب را وجود رهبران خردمند، حکیم، با تقوا و دوراندیش همچون امام راحل و مقام معظم رهبری و ملت شجاع دانست و گفت: حضور شجاعانه مردان و زنان ایران در صحنه های پرخطر و حوادث بزرگ چه دیروز در هشت سال دفاع مقدس و چه امروز در جبهه مقاومت اسلامی در لبنان، عراق و سوریه نشان دهنده حرکت به سمت تمدن سازی جدید است.
دستیار ویژه مقام معظم رهبری در امور نظامی این دو مولفه را عامل اقتدار و بالندگی انقلاب و ساختن تمدن جدید اسلامی با محوریت ایران دانست و اضافه کرد: امروز حکمت، شجاعت، تقوا، مدیریت 27 سال گذشته، قدرت رهبری و تفکر راهبردی در مسائل منطقه و جهان و اندیشه والای آیت الله خامنه ای(مدظله) قابل مقایسه با هیچکدام از رهبران 194 کشور عضو سازمان ملل متحد نیست. خداوند را بخاطر وجود رهبر قدرتمند، اقتدارآفرین، مدیر، مدبر، مهربان و دلسوز و وجود ملت شجاع و جوانان قهرمان و سلحشور شکر می کنیم.
وی با بیان اینکه شهادت 15 نفر از جوانان گیلان در جبهه مقاومت اسلامی برای دفاع از امنیت کشور مایه مباهات است، خاطرنشان کرد: برخی ساده اندیشان با اظهارات نسنجیده و سبک باعث آزار و اذیت خانواده های شهدای مدافع حرم می شوند و شهادت این بزرگواران را غیر ضروری و بخاطر مادیات می دانند. چنین افرادی از عالم شهادت خبر ندارند و غرق در زندگی حیوانی هستند.
  وی با بیان اینکه شهید خدا را انتخاب و خدا، شهید را انتخاب می کند، ادامه داد: شهادت یک اتفاق نیست، بلکه یک انتخاب است. شهدا نسبت به کشور و منطقه بصیرت داشتند، صادق بودند و روحیه ظلم ستیزی و دفاع از حق و مظلوم در آنها موج می زد.
صفوی با بیان اینکه شهدا از معرفت و جهان بینی اسلامی و قرآنی برخوردار بودند، ابراز کرد: کدام عقل می پذیرد که مقابل مادیات از جان بگذریم؟ و تنها بهشت است که ارزش جان انسان را دارد. شهدا جان خود را با بهشت معامله کردند و لذا عظمت، اقتدار و امنیت کشور را در شرایط امروز منطقه مدیون شهدای مدافع حرم هستیم.
وی اضافه کرد: حدود 5 سال است که سوریه مورد هجوم 10 ها هزار داعشی و تکفیری قرار گرفته  و عراق نیز دو سال می شود که گرفتار جنایات تروریست ها شده است لذا این سوال مطرح است که چه کسانی به این گروهک‌ها سلاح و پول می‌دهند و چه هدفی دارند؟ در واقع هدف پنهانی دولت های حامی تروریسم چیست و چرا بودجه رسمی حمایت سیاسی و تسلیحاتی از تروریست ها در کنگره آمریکا تصویب می شود؟
دستیار ویژه مقام معظم رهبری در امور نظامی سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای عربی را به وجودآورنده گروه‌های تروریستی و تکفیری دانست و گفت: ساقط کردن محور مقاومت(به طور خاص دولت سوریه و بشار اشد)، تضعیف حزب الله لبنان، امنیت بخشی به رژیم صهیونیستی، کشاندن ناامنی به مرزهای ایران، از بین بردن زیرساخت های کشورهای منطقه و تجزیه این کشورها برای تسلط بیشتر بر آنها، غارت منابع نفتی، فروش سلاح و مهمات به دولت های دست نشانده و جلوگیری از بیداری اسلامی منطقه مهمترین و بزرگترین هدف ائتلاف آمریکا، اسرائیل و آل سعود است.
صفوی با اشاره به شکل گیری ائتلاف ایران، سوریه، عراق و روسیه در مقابل ائتلاف سه گانه غرب، خاطرنشان کرد: ائتلاف غربی تاکنون 100 ها هزار نفر از زن و مرد بی گناه را در سوریه کشته و 9 میلیون سوری را آواره کرده است، اما نتوانسته بشار اسد را ساقط کند. در واقع ائتلاف آمریکا، صهیونیستی، سعودی شکست خورده و تنها دستاورد آن تامین امنیت اسرائیل است. 100 میلیارد دلار سلاح با نفت عربستان معامله شد، اما حتی یک «تیر» به سمت اسرائیل شلیک نشد و مردم مظلوم یمن را به خاک و خون کشید و زیرساخت های عراق و سوریه را از بین برد.
وی برقراری امنیت در منطقه را خواست نظام دانست و یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران کودتا را نقد می کند و به دنبال انتخاب مردم است، اما کودتا نتیجه عملکرد دولت ترکیه در سوریه و عراق شد. این هوشمندی و قدرت ایران است که برای عمق بخشی به امنیت کشور به جای درگیری در داخل در عراق و سوریه و با کمک نیروهای بسیجی آنها به مقابله با تروریست های وحشی و جنایتکار که بویی از انسانیت و اسلامیت نبرده اند و صهیونیستی عمل می کنند، می پردازد.
به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان اینکه وزن ژئوپلیتیک جمهوری اسلامی در منطقه بالا رفته است، عنوان کرد: وزن سیاسی ترکیه و عربستان سعودی پایین آمده و این ایران است که سربلندی، اقتدار و نفوذ شناخته شده در منطقه و جهان دارد لذا دشمنان بزرگ ملت بدانند ایران سرزمین شیران است.
وی نهضت فکری انقلاب برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) را الهام بخش جهان دانست و گفت: امروز تفکر سلفی عربی و لیبرالی غربی الهام‌بخش نیست. قطعا با صبر و استقامت ملت از این گذرگاه و پیچ تاریخی با رهبری خردمندانه مقام عظمی ولایت عبور خواهیم کرد و پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی آن، حضرت مهدی(عج) می رسانیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن