ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75650
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
  • 270 بازدید
  • ارسال توسط :
رئیس دفتر رئیس جمهور با خانواده شهید «زوار جنتی» دیدار کرد

رئیس دفتر رئیس جمهور با خانواده شهید «زوار جنتی» دیدار کرد

رئیس دفتر رییس جمهور امروز (دوشنبه) در جریان سفر خود به آذربایجان‌ شرقی،  با حضور در منزل «اکبر زوار جنتی» – شهید مدافع حرم، ضمن دیدار با خانواده او، یاد و خاطره مجاهدت‌ها، ایثارگری‌ها و تلاش‌های شهید زوار جنتی را گرامی داشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، منطقه […]

رئیس دفتر رییس جمهور امروز (دوشنبه) در جریان سفر خود به آذربایجان‌ شرقی،  با حضور در منزل «اکبر زوار جنتی» – شهید مدافع حرم، ضمن دیدار با خانواده او، یاد و خاطره مجاهدت‌ها، ایثارگری‌ها و تلاش‌های شهید زوار جنتی را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، «محمود واعظی» در این دیدار اظهار کرد: اگر شهدای مدافع حرم نبودند، داعش هنوز در مرز ایران باقی مانده بود و خون شهداء افتخار کشور، نظام و دین ماست. 
وی افزود: مادامی که مدافعان حرم هستند، هیچ توطئه داخلی و خارجی نمی‌تواند اثرگذار باشد.

واعظی ادامه داد: باتوجه به فشرده بودن برنامه‌های رییس جمهور در جریان سفر به تبریز، بنده به نمایندگی از ایشان در خدمت شما هستم و شهید شدن این فرزند بزرگوار را هم تبریک و هم تسلیت عرض می‌کنم.

وی اضافه کرد: امید است خداوند این توفیق را عنایت کند تا بتوانیم راه این شهید را ادامه دهیم و  در راستای صیانت از اهدافی که شهیدان برای آن جنگ کردند، تلاش کنیم.

اکبر زوار جنتی نوزدهمین شهید مدافع حرم آذربایجان شرقی است که در پایگاه تیفور شهرستان حمص سوریه بر اثر بمباران هوایی رژیم صهیونیستی به درجه شهادت نائل شده است.
انتهای پیام انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.