ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75698
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۳:۴۵
  • 72 بازدید
  • ارسال توسط :
مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه دوشنبه تا صبح سه شنبه

مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه دوشنبه تا صبح سه شنبه

اخبار داخلی***********نیویورک-وزیرخارجه ایران با اشاره به پیوستگی سابقه تهران در مبارزه با افراط گرایی گفت:ما کمک کردیم چون با تندروی هایی مبارزه می کنیم که ازسوی متحدان امریکا حمایت مالی و تغذیه ی ایدئولوژیکی می شوند. **نیویورک-وزیر خارجه ایران گفت: منطقه خاورمیانه نیازمند گفت وگو می باشد اما سعودی ها به آمریکا آمدند تا القا […]

اخبار داخلی
*********
**نیویورک-وزیرخارجه ایران با اشاره به پیوستگی سابقه تهران در مبارزه با افراط گرایی گفت:ما کمک کردیم چون با تندروی هایی مبارزه می کنیم که ازسوی متحدان امریکا حمایت مالی و تغذیه ی ایدئولوژیکی می شوند.

**نیویورک-وزیر خارجه ایران گفت: منطقه خاورمیانه نیازمند گفت وگو می باشد اما سعودی ها به آمریکا آمدند تا القا کنند ایران تهدید است.

**تبریز-وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اکران فیلم های سینمایی به زبان ترکی آذربایجانی در سینماها به هیچ عنوان منع و مشکلی ندارد و این وزارتخانه در این خصوص همکاری های لازم را انجام می دهد.

**وین-رئیس سازمان معاهده منع فراگیر آزمایش هسته ای ضمن حمایت از برجام گفت: اگر آمریکا دست از تهدید نابودکردن توافق هسته ای بردارد، ایران ممکن است علاقمند به تصویب معاهده منع آزمایش هسته ای باشد.

**وین-نماینده آمریکا در نشست کمیته مقدماتی کنفرانس بازنگری معاهده منع اشاعه هسته ای بدون اشاره به کارشکنی آمریکا در توافق برجام و تهدید برنامه هسته ای رژیم صهیونیستی، مدعی شد که نظام منع اشاعه هسته ای بین المللی با چالشی واقعی ازسوی ایران رو به رو است.

**کرمان-وزیر علوم،تحقیقات و فناوری گفت: مراکز علمی و تحقیقاتی و پارک های علمی و فناوری می توانند با کیفیت بخشی و کاهش هزینه ها به تولید داخل کمک کنند.

**تهران-فرمانده کل ارتش با حضور در خانواده شهید مدافع حرم قوطاسلو گفت: انسجام ارتش و سپاه در مقابل یک تهدید امری بدیهی است و این مهم موجب ناراحتی دشمن می شود.

**نیویورک-سخنگوی کاخ سفید، برجام را یکی از موضوعات دیدار امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه با دونالد ترامپ دانست و گفت: موضع ترامپ در این باره تغییری نکرده است.

**تهران-فرماندهان نیروی دریایی سپاه ایران و پاکستان در دیدار با یکدیگر بر ضرورت توسعه مناسبات و همکاری ها میان طرفین در تامین امنیت دریایی منطقه تاکید کردند.

**تهران-مقام ارشد آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکید کرد که ایران به تعهدات خود در برجام پایبند است.

**نیویورک-وزیر خارجه ایران ارائه شکایت به کمیسیون مشترک برجام را یکی از گزینه های احتمالی ایران پس از اعلام تصمیم ترامپ دانست و گفت: این بار نقض صریح و جدی برجام براساس ماده 36 این توافق مورد استناد قرار می گیرد.

**تبریز-وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر لزوم تلاش همگانی برای امیدآفرینی در کشور گفت: باید توجه داشت که ناامیدکردن مردم از دولت منجر به ناامیدی آنها از نظام می شود.

**نیویورک-وزیر خارجه ایران با همتای بلژیکی خود در مقر سازمان ملل متحد دیدار و گفت و گو کرد.

**وین-'هایکو ماس' وزیر خارجه آلمان که برای شرکت در نشست وزیران خارجه 'گروه هفت' به کانادا رفته است، تاکید کرد که کشورهای این گروه بطور مشترک به دنبال راه حل برای حفظ برجام هستند.
اخبار خارجی
*********
**تهران-وزرای خارجه کشورهای گروه هفت (جی 7) از روسیه خواستند به حل بحران سوریه کمک کند اما درعین آنچه را که رفتار «غیرمسئولانه و بی ثبات کننده» کرملین خواندند، محکوم کردند.

**تهران-تارنمای شبکه «ان.بی.سی» گزارش داد: «جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا ریاست موسسه ای را برعهده داشت که اخبار مبهمی علیه مسلمانان به اشتراک می گذاشت.

**پکن-کاخ ریاست جمهوری کره جنوبی اعلام کرد هیات های دو کره پس از چند دور مذاکرات فشرده، برسر مسایل و موضوعات مهم مربوط به اجلاس سران به توافق رسیده و پروتکل نهایی را تدوین کرده اند.

**تهران-کمیته روابط خارجی سنا «مایک پمپئو» را به عنوان وزیر خارجه جدید آمریکا تایید کرد.

**تهران-دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین(ساف) گفت: هرگونه مذاکره با طرف های آمریکایی پیش از عقب نشینی آن ها از تصمیم اخیرشان علیه قدس، خودکشی است.

**تهران- آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در واکنش به جنایت شنبه شب جنگنده های سعودی به مراسم عروسی در حجه یمن که دستکم 33 کشته برجا گذاشت، خواستار تحقیق سریع و شفاف درخصوص این حادثه شد.

**تهران-سخنگوی دولت اردن گفت: بحران سوریه فقط راه حل سیاسی دارد و این موضع ثابت و آشکار اردن است.

**تهران-ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مواضع ارتش سوریه را در بلندی های جولان هدف قرار داد.

**تهران- پلیس کانادا اعلام کرد که در برخورد یک کامیونت با عابران در شهر تورنتو تاکنون 9 تن کشته و 16 نفر زخمی شدند.

**تهران-شورای سیاسی یمن اعلام کرد: صالح صماد رییس شورای عالی سیاسی یمن پنجشنبه گذشته طی حمله هوایی جنگنده های متجاوز ائتلاف سعودی در استان حدیده کشته شد.
شبک**1392

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.