ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75718
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۵:۱۱
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :
حمله خونین جنگنده‌های سعودی به یک پمپ بنزین +عکس

حمله خونین جنگنده‌های سعودی به یک پمپ بنزین +عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، بامداد امروز (سه شنبه 24 آوریل)، بار دیگر جنگنده‌های سعودی به استان «حجة» در یمن حمله کردند و این بار با بمباران شهرستان «عبس» شماری از شهروندان یمنی را به خام و خون کشیدند. بیشتر بخوانید: موشک‌باران مرکز تجمع مزدوران سعودی در یمن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، بامداد امروز (سه شنبه 24 آوریل)، بار دیگر جنگنده‌های سعودی به استان «حجة» در یمن حمله کردند و این بار با بمباران شهرستان «عبس» شماری از شهروندان یمنی را به خام و خون کشیدند.

بیشتر بخوانید: موشک‌باران مرکز تجمع مزدوران سعودی در یمن

خبرنگار شبکه «المسیرة» در حجة، اعلاک کرد که نزدیک به 18 شهروند یمنی به شهادت رسیدند و 13 تن دیگر زخمی شدند و این آمار اولیه قربانیان تجاوز جنگنده‌های سعودی به یک پمپ بنزین در عبس است و انتظار می‌رود شمار قربانیان افزایش یابد.

این حمله در حالی انجام شد که روز گذشته نیز، جنگنده‌های سعودی، با حمله به یک عروسی در شهرستان «بنی قیس» در حجه، موجب کشته و زخمی شدن 88 نفر در سایه سکوت جامعه بین‌الملل شدند.

پایگاه خبری «انصارالله» تصاویری از این تجاوز را منتشر و اعلام کرد که هنوز روند امدادرسانی ادامه دارد و شمار زیادی از قربانیان زیر آوارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.