ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75748
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۶:۵۰
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
دبیرکل سازمان ملل بدون اسم بردن از عربستان حمله به مراسم عروسی در یمن را محکوم کرد

دبیرکل سازمان ملل بدون اسم بردن از عربستان حمله به مراسم عروسی در یمن را محکوم کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در حالی که حملات ائتلاف سعودی-اماراتی به یمن با حمایت‌های کشورهای غربی ادامه دارد، شهادت حداقل 50 یمنی بر اثر حمله جنگنده‌های سعودی به مراسم عروسی در «حجة» دبیرکل سازمان ملل را بر آن داشت که یک بیانیه محکومیت صادر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در حالی که حملات ائتلاف سعودی-اماراتی به یمن با حمایت‌های کشورهای غربی ادامه دارد، شهادت حداقل 50 یمنی بر اثر حمله جنگنده‌های سعودی به مراسم عروسی در «حجة» دبیرکل سازمان ملل را بر آن داشت که یک بیانیه محکومیت صادر کند.

در خبرها آمده بود که بر اثر حمله جنگنده‌های عربستان سعودی به این مراسم عروسی در «حجة»، حداقل 50 نفر شهید و ده‌ها تن دیگر مجروح شدند.

در واکنش به این حمله غیرانسانی در یمن، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل بیانیه زیر را صادر کرد اما هیچ اشاره‌ای به عربستان سعودی نکرد.

گوترش در حالی در این بیانیه نامی از عربستان سعودی نبرده که اوایل فروردین ماه او با محمد بن سلمان دیدار کرده بود.

در این دیدار ولیعهد سعودی چکی به مبلغ یک میلیارد دلار «برای کمک به مردم یمن» در اختیار دبیرکل سازمان ملل قرار داد و او از این کمک قدردانی کرد.


اعطای چک توسط بن سلمان به دبیرکل سازمان ملل

 

متن بیانیه به شرح ذیل است:

«دبیرکل قویا حملات هوایی به یک مراسم عروسی در حجة و همچنین حملات به خودروهای غیرنظامی در تعز را که گزارش شده حداقل 50 غیرنظامی کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند و در بین آنها کودک هم بوده، محکوم می‌کند.

دبیرکل عمیقترین همدردی خود را با خانواده‌ها و دوستان کشته‌شدگان اعلام می‌کند

دبیرکل به همه طرف‌ها تعهداتشان بر اساس قوانین بین‌المللی را برای حفاظت از غیرنظامیان و زیرساخت‌ها در جریان درگیری‌های نظامی یادآوری می‌کند. او خواستار یک تحقیق فوری، موثر و شفاف است».

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.