ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75785
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱:۲۴
  • 72 بازدید
  • ارسال توسط :
یک مقام سابق صلیب سرخ جهانی: زیرساخت‌ها در یمن آسیب دیده اند

یک مقام سابق صلیب سرخ جهانی: زیرساخت‌ها در یمن آسیب دیده اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تلویزیونی راشا تودی؛ الکساندر فیت مسئوول پیشین صلیب سرخ بین الملل در یمن گفت: «زیرساخت‌های یمن به شدت آسیب دیده اند.» الکساندر فیت گفت: «ما شاهد از بین رفتن زیرساخت‌ها در یمن هستیم. شما با مشکلاتی […]

یک مقام سابق صلیب سرخ جهانی: زیرساخت‌ها در یمن آسیب دیده اندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تلویزیونی راشا تودی؛ الکساندر فیت مسئوول پیشین صلیب سرخ بین الملل در یمن گفت: «زیرساخت‌های یمن به شدت آسیب دیده اند.»

الکساندر فیت گفت: «ما شاهد از بین رفتن زیرساخت‌ها در یمن هستیم. شما با مشکلاتی از جمله در بخش زیر ساخت‌های مربوط به آب آشامیدنی و بهداشت مواجه هستید. ما در بخش صلیب سرخ بین الملل تلاش می‌کنیم که این مشکلات را رفع کنیم. اگر این اقدامات انجام نشوند آنگاه دیگر آب آشامیدنی وجود نخواهد داشت. بدون شک کمک‌هایی که هم اکنون وارد یمن شده اند کافی نیستند. کار‌های بیشتری باید صورت گیرد. باید اجازه ورود کمک‌های بشردوستانه به مقدار کافی به یمن داده شود. مشکل این است که این مقدار کمک برای کاهش آلام مردم یمن و برطرف کردن نیاز‌های آن‌ها کافی نیست.»

وی افزود: «مشکل این است که زیرساخت‌های یمن فرسوده شده اند. یمن کشوری است که از کمترین زیرساخت‌ها در بخش بهداشت برخوردار است. در یمن شما با مشکلات زیادی در بخش زیرساخت روبرو هستید. بسیاری از زیرساخت‌های موجود هم از بین رفته اند. ما در صلیب سرخ بین الملل تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا از زیرساخت‌ها در یمن حمایت کنیم. بازگرداندن یمن به وضعیت عادی یک اقدام درازمدت است.»

فیت ادامه داد: «من نه تنها شاهد یکی از بدترین بحران‌ها بوده ام بلکه این بحران یکی از پیچیده‌ترین بحران‌ها بوده است. من از این موضوع بیم دارم که با توجه به تجاربی که دارم این وضع ادامه پیدا کند. شما در اینجا در یمن با وضعی روبرو هستید که بسیار پیچیده است. ما با زیرساخت‌هایی روبرو هستیم که از بین رفته اند. ما شاهد از بین رفتن دانشکده‌های پزشکی در کشور هستیم. ما در یمن با بحران‌های زیادی از جمله بحران غذا روبرو هستیم. بحران‌هایی هم وجود دارند که به یک میلیون مورد ابتلا به وبا منتهی شده اند. این وضع در مدت زمان شش ماه روی داده است.»

مقام پیشین صلیب سرخ در یمن در پاسخ به این سوال مجری شبکه که پرسید: «امدادگران شما در تعز در یمن با چه مشکلاتی روبرو هستند»، گفت: «متاسفانه سه روز پیش یکی از اعضای تیم ما در یمن در آنجا کشته شد و ما مشکلات زیادی در تعز داشتیم. این نشان می‌دهد که کار کردن در یمن دشواری‌های زیادی به همراه دارد. ما در شرایط دشواری به سر می‌بریم. درگیری‌های شدیدی در تعز در جریان است. کار کردن در آنجا و مستند کردن وقایع جان همکاران ما را می‌گیردو تلفاتی برای ما به همراه دارد.»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.