ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75835
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۶:۳۵
  • 128 بازدید
  • ارسال توسط :
محقق مصری: ریختن خون مسلمانان یمن قابل تحمل نیست

محقق مصری: ریختن خون مسلمانان یمن قابل تحمل نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از امروز (چهارشنبه) پایگاه خبری ‘القدس العربی’، رفعت در صفحه توییتر خود نوشت: فریاد کودک یمنی در کنار جسد پدرش که در بمباران مجلس عروسی توسط بمب افکن های سعودی و اماراتی کشته شد و می گفت ‘به خدا قسم ترکش نمی کنم’ فراموش نشدنی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از امروز (چهارشنبه) پایگاه خبری ‘القدس العربی’، رفعت در صفحه توییتر خود نوشت: فریاد کودک یمنی در کنار جسد پدرش که در بمباران مجلس عروسی توسط بمب افکن های سعودی و اماراتی کشته شد و می گفت ‘به خدا قسم ترکش نمی کنم’ فراموش نشدنی است؛ کجا هستند افرادی که به این وضعیت افتخار می کنند؟ تخریب کعبه نزد خدا هزار بار آسان تر از ریختن خون یک مسلمان است.
رئیس موسسه اروپایی حقوق و روابط بین الملل خطاب به سعودی ها گفت: به خاطر داشته باشید، مردم یمن از خون خود نخواهند گذشت.
حمله هوایی دوشنبه شب بمب افکن های متجاوز ائتلاف عربی – آمریکایی به سرکردگی عربستان به مجلس عروسی در روستای 'الراقه' در منطقه بنی قیس در استان حجه یمن موجب شهادت 33 یمنی و زخمی شدن 55 نفر دیگر شد؛ جنایتی که با موجی از محکومیت های بین المللی مواجه گردید.
شدت این حمله به حدی بود که بیمارستان 'جمهوری' در استان حجه حالت فوق العاده اعلام کرد و از شهروندان یمنی خواست با اهدای خون به یاری مجروحان بشتابند.
رئیس بیمارستان جمهوری اعلام کرده که 30 تن از افراد زخمی شده این جنایت، کودک هستند که حال 3 تن از آنها وخیم است.
جنگنده – بمب افکن های عربی – آمریکایی همچنین با ادامه بمباران منطقه بنی قیس متعدد (محل حادثه)، مانع ورود گروه های امداد و نجات به روستای آسیب دیده و انتقال مجروحان به بیمارستان شدند.
ائتلاف عربی – آمریکایی به سرکردگی رژیم سعودی از ششم فروردین سال 94 تاکنون با تجاوز هوایی، زمینی و دریایی به یمن و محاصره کامل این کشور، بیش از 14 هزار را یمنی شهید و هزاران نفر دیگر را زخمی کرده و این کشور مسلمان نشین را به ویرانه تبدیل کرده است.
خاورم** 1453

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.