ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75874
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰
  • 232 بازدید
  • ارسال توسط :
محبوب‌ترین نام های انتخاب شده برای نوزادان تهرانی +اینفوگرافیک

محبوب‌ترین نام های انتخاب شده برای نوزادان تهرانی +اینفوگرافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بحث انتخاب اسم یکی از  مهمترین  موضوعاتی  است که  هنگام متولد شدن نوزاد   والدین  نوزاد را درگیر خود می کند. برای انتخاب اسم  بوقتی والدین نامی را انتخاب  کنند که بامعنا باشد و اگر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بحث انتخاب اسم یکی از  مهمترین  موضوعاتی  است که  هنگام متولد شدن نوزاد   والدین  نوزاد را درگیر خود می کند.

برای انتخاب اسم  بوقتی والدین نامی را انتخاب  کنند که بامعنا باشد و اگر دغیر اینصورت این کار انجام شود ممکن است تاثیر بدی  برای آینده کودک داشته باشد.

بسیاری از والدین برای ایده گرفتن سراغ کتاب اسم یا وب‌سایت‌های مربوط به آن می‌روند. در حال حاضر والدین در مورد قدرت اسم آگاهی بیشتری پیدا کرده‌اند. در این میان نام‌هایی که به راحتی در زبان می‌چرخند طرفداران بیشتری دارند.

به تازگی گزارشی در سازمان ثبت‌احوال استان تهران،  منتشر شده که بر اساس آن در سال ۹۶ بیشترین فراوانی نام‌های پسرانه در استان تهران به ترتیب امیرعلی، امیرحسین، امیرعباس، علی، کیان، محمدحسین، محمدطاها، حسین، سامیار، ماهان، آراد، ابوالفضل، محمدرضا، محمد، رادین، امیررضا، ایلیا، محمدمهدی، پارسا و یاسین بوده است.

همچنین نام‌های فاطمه، حلما، زهرا، آوا، باران، نازنین زهرا، یسنا، ریحانه، مرسانا، زینب، رها، بارانا، النا، مهرسا، هانا، نورا، لیانا، نفس، آیلین و حسنا به ترتیب بیشترین فراوانی را میان نام‌های دخترانه در سال ۹۶ در استان تهران داشته‌اند.

در ادامه تصویری از اینفوگرافیک فراوانی نام محبوب تهرانی ها مشاهده می کنید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.