ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75905
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
یمنی‌ها با موشک مواضع مزدوران سعودی را هدف قرار دادند

یمنی‌ها با موشک مواضع مزدوران سعودی را هدف قرار دادند

خبرگزاری تسنیم: مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در منطقه نجران، هدف یک فروند موشک بالستیک ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از المیادین، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی حملات خود به استان صعده در شمال یمن را گسترده‌تر کردند. بر اساس این گزارش، جنگنده‌های سعودی […]

خبرگزاری تسنیم: مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در منطقه نجران، هدف یک فروند موشک بالستیک ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از المیادین، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی حملات خود به استان صعده در شمال یمن را گسترده‌تر کردند.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های سعودی ۴ بار دو بخش “الصفراء و سَحار”، یکبار منطقه “فخره” در شمال شهر صعده ویکبار نیز منطقه “غمار” در بخش “رازح” را بمباران کردند. همزمان مناطق مختلف بخش مرزی “مُنبه” هدف حملات راکتی و توپخانه‌ای نظامیان سعودی قرار گرفت.

از سوی دیگر جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی ۴ بار بخش “حرف سفیان” در استان عمران، یکبار شهر الحدیده در غرب یمن، و دوبار نیز منطقه “قَطابه” در بخش “الخُوخه” در جنوب الحدیده را بمباران کردند.

منابع محلی در “شبوه” واقع در جنوب شرق یمن از کشته و زخمی شدن شماری از نیرو‌های ویژه اماراتی در پی حمله عناصر مسلح در منطقه “الرضمه” در بخش “حبّان” در استان شبوه خبر دادند.

درگیری‌ها بین نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در طول نوار مرزی منطقه مرزی “میدی” و “حرض” در استان حجه همچنان ادامه دارد و این در حالی است که جنگنده‌های متجاوز سعودی ۱۰ بار این دو بخش را با هدف پشتیبانی از مزدوران بمباران کردند.

نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به ادامه حملات عربستان به این کشور، مراکز تجمع مزدوران عبدربه منصور هادی و عربتسان در پایگاه “السُدیس” در نجران را با یک فروند موشک بالستیک از نوع “زلزال ۲” هدف قرار دادند.

از سوی دیگر مراکز تجمع مزدوران در منطقه “البُقع” در اطراف گذرگاه الخضراء در نجران هدف حملات توپخانه‌ای نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفت.

نیرو‌های یمنی همچنین مرکز دیده بانی “علیب” در عسیر عربستان را با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار دادند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.