ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75918
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
ارتش یمن عملیات سعودی ها در عسیر عربستان را دفع کرد

ارتش یمن عملیات سعودی ها در عسیر عربستان را دفع کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه خبری المسیره یمن، همزمان با عملیات نیروهای سعودی و مزدوران آن ها به منطقه مندبه، جنگنده های ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان نیز این منطقه را بمباران کردند. بنابراین گزارش، شمار زیادی از مزدوران سعودی طی عملیات ناموفق آن ها در مندبه کشته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه خبری المسیره یمن، همزمان با عملیات نیروهای سعودی و مزدوران آن ها به منطقه مندبه، جنگنده های ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان نیز این منطقه را بمباران کردند.
بنابراین گزارش، شمار زیادی از مزدوران سعودی طی عملیات ناموفق آن ها در مندبه کشته شدند.
در همین حال تک تیراندازان ارتش یمن در استان مارب چهار تن از نیروهای وفادر به عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن را از پای در آوردند.
نیروهای یمنی همچنین در محورهای عملیاتی در استان تعز و جوف شماری از نیروهای متجاوز را به هلاکت رساندند.
محمد بن سلمان ولیعهد عربستان طراح باتلاق خونین جنگ یمن، از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن، فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگردان عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند؛ تجاوزی که تاکنون منجر به کشته شدن هزاران یمنی بی گناه و ویرانی این کشور شده است.
شبک**9365**3404

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.