ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75969
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :

ترور «صالح الصماد» کار مراکز اطلاعاتی آمریکا بود

پنج‌شنبه هفته گذشته «صالح الصماد» رئیس‌شورای عالی سیاسی یمن توسط پهپاد ائتلاف سعودی و با زیر پا گذاشتن تمام قوانین بین‌المللی ترور شد و به شهادت رسید. فیلم منتشر شده از این عملیات به خوبی نشان می‌دهد که عربستان با توجه به عقب‌ماندگی نظامی و اطلاعاتی نمی‌توانست طراح و مجری چنین عملیاتی باشد. بنابراین کارشناسان، […]

پنج‌شنبه هفته گذشته «صالح الصماد» رئیس‌شورای عالی سیاسی یمن توسط پهپاد ائتلاف سعودی و با زیر پا گذاشتن تمام قوانین بین‌المللی ترور شد و به شهادت رسید. فیلم منتشر شده از این عملیات به خوبی نشان می‌دهد که عربستان با توجه به عقب‌ماندگی نظامی و اطلاعاتی نمی‌توانست طراح و مجری چنین عملیاتی باشد. بنابراین کارشناسان، رژیم صهیونیستی و آمریکا را پشت صحنه این عملیات معرفی کردند. اکنون جزئیات بیشتری در این مورد منتشر شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، یک مسئول بلندپایه جنبش انصارالله که نخواست نامش فاش شود، در این باره اعلام کرده که «الصماد توسط مسئولان اطلاعاتی آمریکا به شهادت رسید… عربستان و امارات تکنولوژی هواپیمای بدون سرنشینی را که با آن خودروی الصماد هدف قرار گرفت، ندارند. صالح الصماد رئیس‌سابق شورای عالی سیاسی یمن قبل از شهادتش اعلام کرده بود که آمریکایی‌ها موافق حمله عربستان به الحدیده واقع در سواحل غربی یمن هستند.» رهبر جنبش انصارالله یمن نیز پیش از این دولت آمریکا را مسئول ترور صالح الصماد دانسته و گفته بود این جنایت بدون پاسخ نخواهد ماند.
 از سوی دیگر پایگاه یمنی «النجم الثاقب» طی گزارشی به بررسی شهادت الصماد پرداخته و نوشته آمریکا در پشت صحنه شهادت این رهبر یمنی قرار داشته است. طبق این گزارش، در روز شهادت الصماد و در جریان سخنرانی وی در استان الحدیده، وی اعلام کرده بود که دولت آمریکا با تمام توان خود در پسِ نبرد تلاش برای‌اشغال ساحل قرار دارد. وی‌ همچنین گفته بود اطلاعات موثقی دریافت کرده که نشان می‌دهد آمریکایی‌ها جنگ ساحل را   عهده‌دار هستند و عربستان و مزدوران آنها نیز در حکم خدمتکاران آنان هستند. رئیس‌فقید شورای عالی سیاسی یمن همچنین از سرنگونی یک پهپاد آمریکا در منطقه ساحل خبر داده بود. خبرگزاری «سبأ» در تأیید این خبر اعلام کرد پدافند هوایی یمن چهارشنبه 29 فروردین ماه گذشته یک پهپاد «ام کیو ریپر» چند منظوره آمریکا را در آسمان استان الحدیده سرنگون کرده است. پس از این سخنرانی بود که الصماد به شهادت رسید و «عبدالملک الحوثی» رهبر جنیش انصارالله نیز کشورهای عضو ائتلاف متجاوز سعودی و آمریکا را مسئول این جنایت و همه عواقب مترتب بر آن عنوان کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.