ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76013
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۸:۰۷
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :

غربی‌ها به خوبی از جایگاه ایران در معادلات دنیا باخبر هستند/ جرم مردم یمن عدم همراهی با آمریکاست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، علی‌اکبر ولایتی روز پنجشنبه در چهلمین همایش سراسری مسئولان و معاونان دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در مشهد اظهار کرد: فروپاشی شوروی جریان دوقطبی در جهان را به هم ریخت و مناسبات بین المللی دچار تغییر شده است. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، علی‌اکبر ولایتی روز پنجشنبه در چهلمین همایش سراسری مسئولان و معاونان دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در مشهد اظهار کرد: فروپاشی شوروی جریان دوقطبی در جهان را به هم ریخت و مناسبات بین المللی دچار تغییر شده است.

ولایتی افزود: عده ای در دنیا به دنبال ایجاد دهکده جهانی به کدخدایی آمریکا هستند و عده ای دیگر نیز از برخورد تمدنی صحبت می کنند اما معلوم نیست آینده دنیا چه خواهد شد.

مشاور رهبر معظم انقلاب بیان کرد: آمریکایی ها برای اقدامات خود در خاورمیانه به بهانه ای نیاز داشتند که ماجرای ۱۱ سپتامبر ایجاد شد و در نهایت مشخص نشد این اقدام کار چه کسی بوده است؟

وی خاطرنشان کرد: در موضوع بوسنی اروپایی‌ها به بهانه صلح اجازه ندادند برای مسلمانان سلاح ارسال شود ولی در واقع هدف آنها از بین بردن مسلمانان بود. حالا هم مدام رسانه های غربی فارسی زبان تلاش می کنند با نشان دادن فقر در ایران حساسیت مردم نسبت به حضور ما در سوریه و عراق را در داخل کشور زیر سوال ببرند.

ولایتی تاکید کرد: غرب و آمریکا خودشان در منطقه هرکاری که می خواهند انجام می دهند و در مقابل می گویند ایران چرا در این منطقه فعال است و قدرت موشکی خود را افزایش می دهد.

مشاور رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: در موضوع برجام نیز عده ای به دنبال این معاهده باید باقی بماند اما در موضوعات دیگر نیز باید با ایران مذاکره کنیم که این ها بهانه هایی برای اعمال تحریم هاست.

وی اظهار کرد: غربی ها به خوبی از جایگاه ایران در معادلات دنیا در آینده باخبر هستند و به همین دلیل تلاش می کنند تا از هر مسیری جلوی این پیشرفت را گرفته و کشورهایی که به ایران نزدیک می شوند را تحت فشار قرار می دهند.

ولایتی بیان کرد: آمریکا و همپیمانانش هر کشور در منطقه را که با سیاست های آنان همراه نباشد دچار بحران می کنند که نمونه آن یمن، عراق و سوریه است. امروز یمن زیر شدید ترین فشارها و تحریم ها قرار دارد و جرم مردم این کشور عدم همراهی با آمریکاست.

مشاور رهبر معظم انقلاب در پایان تاکید کرد: سیاست ما در منطقه پیشگیری قبل از درمان است و پیش از اینکه دشمنان بخواهند به کشور ما تجاوز کنند با آنها مقابله خواهیم کرد. هر چقدر ما در این مسیر هزینه کنیم به اندازه هزینه هایی که در جنگ هشت ساله دادیم نخواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.