ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76035
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۹:۴۶
  • 66 بازدید
  • ارسال توسط :
شلیک ۸ فروند موشک بالستیک یمن به سوی «جیزان»

شلیک ۸ فروند موشک بالستیک یمن به سوی «جیزان»

خبرگزاری فارس: نیروی موشکی یمن، ۸ موشک بالستیک از نوع «بدر ۱» را به سوی چندین مقر اقتصادی و حیاتی در منطقه «جازان» شلیک کرد. پایگاه خبری شبکه «المیادین» در خبری فوری اعلام کرد که یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، این موشک‌ها را در پاسخ به تداوم تجاوز‌های ائتلاف سعودی به یمن و […]

خبرگزاری فارس: نیروی موشکی یمن، ۸ موشک بالستیک از نوع «بدر ۱» را به سوی چندین مقر اقتصادی و حیاتی در منطقه «جازان» شلیک کرد.

پایگاه خبری شبکه «المیادین» در خبری فوری اعلام کرد که یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، این موشک‌ها را در پاسخ به تداوم تجاوز‌های ائتلاف سعودی به یمن و همزمان با برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید «صالح الصماد» و سایر همرزمانش در صنعاء به سوی عمق خاک سعودی شلیک کرده است.

پایگاه اطلاع‌رسانی جنبش انصارالله یمن نیز اعلام کرد که این یگان، ۸ فروند موشک از نوع بدر ۱ به سوی اهداف نظامی سعودی در «جازان» شلیک کرده است و این موشک‌ها با دقت بالا به هدف مورد نظر اصابت کرده است.

این در حالی است که از صبح امروز، میلیون‌ها نفر از مردم و مسئولان یمنی، خود را به میدان السبعین در صنعاء رسانده‌اند تا در مراسم تشییع پیکر شهید الصماد و همرزمانش شرکت کنند.

مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی که به عنوان جانشین شهید الصماد تعیین شده نیز به همراه شماری از اعضای این شورا، «یحیی الراعی» رئیس پارلمان و «عبدالعزیز بن حبتور» نخست‌وزیر دولت نجات در این مراسم حضور داشتند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با وجود پرواز جنگنده‌های سعودی بر فراز آسمان صنعاء و بمباران مناطقی در نزدیکی محل تجمع آنها، با در دست داشتن پرچم‌های یمن و تصاویر شهید الصماد، علیه سیاست‌های آمریکا و آل سعود در منطقه شعار سر دادند و خواستار مقابله با تجاوز سعودی – آمریکایی شدند.

گفته می‌شود که در حمله امروز جنگنده‌های سعودی به اطراف میدان السبعین؛ دست‌کم یک شهروند یمنی جان خود را از دست داده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.