ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7604
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
آل سعود به دست مسلمانان نابود خواهد شد/ شهدا درس ایستادگی و مقاومت به ما دادند

آل سعود به دست مسلمانان نابود خواهد شد/ شهدا درس ایستادگی و مقاومت به ما دادند

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از چادگان، این شهرستان امروز میزبان 25 خانواده شهید مدافع حرم بود؛ ناصر شعبانی در این مراسم اظهار کرد: خون شهدا مدافعان حرم با خون شهدا وطن عجین شده است و خون شهید جاذبه خاک را خواهد شکست و ظلمت را خواهد درید و مجرایی […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از چادگان، این شهرستان امروز میزبان 25 خانواده شهید مدافع حرم بود؛ ناصر شعبانی در این مراسم اظهار کرد: خون شهدا مدافعان حرم با خون شهدا وطن عجین شده است و خون شهید جاذبه خاک را خواهد شکست و ظلمت را خواهد درید و مجرایی از نور خواهد گشود.

وی بیان داشت: ما نباید از خون شهدا غافل شویم؛ هرچه داریم از خون شهدا است و شهدا سهم بزرگی از نظام دارند که باید یادگارهای شهدا را فراموش نکنیم که برای امنیت این کشور جان‌فشانی کردند.

جانشین دانشگاه امام حسین(ع) به هوشیاری سربازان گمنام اسلام اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: عوامل تروریستی با اهداف شوم خود می‌خواستند به کشور آسیب برسانند که با هوشیاری سربازان گمنام شناسایی و دستگیر شدند.

وی به نقش حاکمان آل سعود در مبارزه با اسلام، تصریح کرد: اسلام وهابی آل سعود بر مسلمانان جهان مشهود است؛ همه می‌بینند که با مردم کشور مسلمان‌نشین یمن چه جنایتی کرد و زنان و مردم بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشد و دم از اسلام می‌زند.

* آل سعود به دست مسلمانان خود نابود خواهد شد

شعبانی ادامه داد: ولی حاکمان آل‌سعود بدانند دیری نخواهد گذشت که به دست مسلمانان کشور خود نابود خواهند شد.

وی اذعان کرد: در عملیات جنگی عراق با داعش ما مشاوره می‌دادیم و خود ارتش عراق وارد عملیات شده و پیروز می‌شدند.

جانشین دانشگاه امام حسین (ع) گفت: باید به عوامل نفوذی بیشتر دقت کنیم که رفتارهای منحرفی روی فرزندان ما نداشته باشند و رفتارهای فرزندان‌مان را کنترل کنیم تا دچار عوامل نفوذی قرار نگیرند.

وی اظهار داشت: داعش دنبال تجزیه عراق است و دشمنان اسلام نیز حمایت می‌کنند که گروه تروریستی به اهداف شوم خود برسد اما غافل از اینکه مردم مسلمانان جهان هوشیارند و با تمام توان در برابر آنان ایستادگی می‌کنند.

در ادامه این مراسم علیرضا منصوری فرمانده سپاه چادگان اظهار کرد: افتخار می‌کنیم که امروز میزبان بهترین مهمانان استان هستیم و دفاع از اسلام، قرآن، شهیدان، خانواده شهدا، مادران، پدران، همسران و فرزندان شهدا را باید در رأس امور قرار دهیم.

* شهدا درس ایستادگی و مقاومت به ما دادند

وی افزود: شهدا درس ایستادگی و مقاومت به ما آموختن که این یک نعمت الهی است و ما باید قدردان آن‌ها باشیم.

همسر مدافع حرم شهید زارع نیز در این یادواره بیان کرد: خون شهدا، اسلام را آبیاری کرد و جهان اسلام را ترویج داد تا ما آسایش، آرامش و امنیت را داشته باشیم که مدیون خون شهدا هستیم.

وی ادامه داد: شهدا با حضور در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در برابر دشمن ایستادند و از کشور خود دفاع کردند تا به کشور آسیبی نرسد.

همسر شهید مدافع حرم تأکید کرد: شهدا از خون خود گذشتند و در برابر ظلم ایستادند و نگذاشتند دشمنان فرهنگ غلط خود به جوانان‌مان القا کند.

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، در پایان مراسم یادواره شهدای مدافع حرم، سید رضا نریمانی از مداحان اهل‌بیت به مداحی پرداخت.

انتهای پیام /63046/ر40/

http://fna.ir/L0JLXA

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن