ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76046
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
  • 71 بازدید
  • ارسال توسط :
امیر داعشی «عدن» به هلاکت رسید

امیر داعشی «عدن» به هلاکت رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، نیرو‌های امنیتی یمنی حاضر در عدن یمن اعلام کردند که در تیراندازی‌های امروز (شنبه ۲۸ آوریل) در این شهر، یکی از سرکرده‌های مهم داعش کشته شد. در بیانیه نیروی پلیس «عدن» که در صفحه فیس‌بوک منتشر شد، آمده است: نیرو‌های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، نیرو‌های امنیتی یمنی حاضر در عدن یمن اعلام کردند که در تیراندازی‌های امروز (شنبه ۲۸ آوریل) در این شهر، یکی از سرکرده‌های مهم داعش کشته شد.

در بیانیه نیروی پلیس «عدن» که در صفحه فیس‌بوک منتشر شد، آمده است: نیرو‌های مبارزه با تروریسم یمن، امروز یک ساختمان را که این سرکرده داعشی در آن حضور داشت، محاصره کردند، اما این تروریست و سایر همراهانش تسلیم نشدند و به همین دلیل تیراندازی میان دو طرف آغاز شد.

به نوشته «رویترز»، نام این سرکرده داعش، «صالح ناصر فضل الباخشی» است که خود را امیر «عدن» اعلام کرده بود و تاکنون با انجام انفجار‌های تروریستی متعدد طی چند سال اخیر، موجب کشته شدن صد‌ها نفر در عدن شده که اغلب نیروی امنیتی بوده‌اند.

بر اساس این گزارش، در این تیراندازی یک نظامی یمنی از نیرو‌های مبارزه با تروریسم نیز کشته شد سه نیروی داعشی همراه با الباخشی دستگیر شدند.

شهر عدن از آغاز بحران یمن در سال ۲۰۱۴ تاکنون همواره صحنه انفجار‌ها و حملات تروریستی داعش بوده است. با تجاوز عربستان به یمن، گروه‌های تروریستی داعش و القاعده به دلیل برخورداری مستقیم از کمک‌های مالی و تسلیحاتی عربستان تقویت شده و جنایات زیادی را در این کشور مرتکب می‌شوند.

عدن و سایر استان‌های تحت سیطره عربستان و امارات، در این مدت همواره شاهد حملات تروریستی مختلف در سایه ناامنی و انتشار شبه‌نظامیان بوده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.