ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76123
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
  • 70 بازدید
  • ارسال توسط :
آماده سازی امکانات برگزاری اربعین حسینی آغاز شد

آماده سازی امکانات برگزاری اربعین حسینی آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگارعتبات ایرنا، حسن پلارک روز یکشنبه در نخستین نشست کمیته مشارکت های مردمی اسکان و تغذیه ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه همه ساله حدود سه میلیون نفر زائر ایرانی در این آیین حضور دارند، اظهار داشت: این نشست با هدف آماده سازی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگارعتبات ایرنا، حسن پلارک روز یکشنبه در نخستین نشست کمیته مشارکت های مردمی اسکان و تغذیه ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه همه ساله حدود سه میلیون نفر زائر ایرانی در این آیین حضور دارند، اظهار داشت: این نشست با هدف آماده سازی امکانات و تدارکات مربوطه برای رفاه هرچه بیشتر زائران اربعین حسینی برگزار شده است.
وی بیان داشت: امیدوارم در آیین اربعین امسال بتوانیم با بهره گیری از تجارب سال های گذشته آیین ملکوتی اربعین حسینی را هر چه باشکوه تر برگزار کنیم.
وی با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات مسئول خدمات رسانی به زائران اربعین در داخل کشور و خاک عراق است، گفت: برای ارایه هر چه بیشتر خدمات به زائران حسینی سال گذشته بیش از 1800 موکب از سراسر کشور را سازماندهی و ساماندهی کرده و به آنان پروانه فعالیت ارایه نمودیم.
پلارک اظهار داشت: در این ارتباط موکب داران از نظر ظرفیت، کیفیت و نیز میزان ارایه خدمات دهی طبقه بندی شده و آموزش های لازم نیز به آنان ارایه شده است.
وی با قدردانی از همه دستگاههای مربوطه در یاری رساندن به ستاد مرکزی اربعین افزود: درآیین اربعین میزبان اصلی برادران عراقی هستند و ما کمک رسان آنان هستیم.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات افزود: در این ارتباط تامل بسیار خوبی با موکب داران عراقی داریم که در ارایه خدمات به زائران حسینی نقش بسزایی دارند.
وی با تاکید بر اینکه فعالیت های خدمات رسانی این کمیته حدودا از 15 روز قبل از اربعین و تا پنج روز بعد از آن ادامه خواهد داشت، گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته در آیین اربعین روزانه در سه وعده غذایی حدود چهار و نیم میلیون نفر پرس غذا تهیه و به زائران ارایه خواهد شد.
پلارک با بیان اینکه در صورت نیاز امکان افزایش این ظرفیت نیز وجود خواهد داشت، گفت: همچنین برای هشتصد هزار نفر نیز فضای خواب و استراحت درنظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: موکب داران از یک ماه مانده به اربعین در عراق مستقر شده و عملا 15 روز قبل از فرا رسیدن اربعین ارایه خدمات آنها آغاز و تا پنج روز بعد از آن ادامه خواهد یافت.
براساس اعلام نظر سال گذشته مسئولان مربوطه بیش از دو میلیون نفر زائر ایرانی برای حضور در آیین اربعین حسینی از سراسر کشور راهی عتبات عالیات شدند.
اجتمام* 1933*1724

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.