ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76133
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
افشاگری الاخبار: محمد بن سلمان به دنبال انتقال جنگ یمن به لبنان بود

افشاگری الاخبار: محمد بن سلمان به دنبال انتقال جنگ یمن به لبنان بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه الاخبار لبنان با انتشار نامه‌ای از سفیر امارات در واشنگتن فاش کرد محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان قصد داشت جنگ نیابتی کشورش با ایران را از یمن به لبنان منتقل کند. روزنامه الاخبار نامه‌ای از «یوسف عتیبه» سفیر […]

افشاگری الاخبار: محمد بن سلمان به دنبال انتقال جنگ یمن به لبنان بودبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه الاخبار لبنان با انتشار نامه‌ای از سفیر امارات در واشنگتن فاش کرد محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان قصد داشت جنگ نیابتی کشورش با ایران را از یمن به لبنان منتقل کند.

روزنامه الاخبار نامه‌ای از «یوسف عتیبه» سفیر امارات در واشنگتن منتشر کرد که در خصوص پیامی از سوی «دینا قعوار» سفیر اردن در واشنگتن، به وزیر خارجه اردن بوده است. این پیام که به تاریخ 22 نوامبر 2017 بوده، پس از دیدار سفیر اردن در واشنگتن با «مایکل بل» مدیر امور خاورمیانه شورای امنیت ملی آمریکا ارسال شده است.

در این پیام در خصوص مسائل متعدد از جمله اشاره مشاور محمد بن سلمان به انتقال جنگ نیابتی با ایران از یمن به لبنان بحث شده است.

در این نامه آمده است مدیر امور خاورمیانه شورای امنیت ملی آمریکا به سفیر اردن گفته است:
1-مشاور بن سلمان گفته است بهتر است جنگ نیابتی با ایران از یمن به لبنان منتقل شود.
2- ریاض در زمانی که حریری را بازداشت کرده بود، تهدید کرده بود از معاملات مالی وی استفاده خواهد کرد.
3- از رفتن 30 هزار جنگجوی خارجی حاضر در سوریه به اردن ابراز نگرانی شده بود.

گفتنی است مایکل بل، ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا در اوت سال 2017 به عنوان مشاور رئیس جمهور در امور خاورمیانه در شورای امنیت ملی آمریکا تعیین شد. او بعد از اینکه «درک هاروی» از سوی «هربرت مک‌مستر»، رئیس سابق شورای امنیت ملی آمریکا برکنار شد، این سمت را برعهده گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.