ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76137
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲
  • 342 بازدید
  • ارسال توسط :
قم| خانواده مدافع حرم" شهید کریمی" در قم تجلیل شد

قم| خانواده مدافع حرم" شهید کریمی" در قم تجلیل شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، همزمان با روز جوان و نشست کتاب خوان نخبه که با تقدیر از نخبگان قمی در سالن همایش‌های اداره ارشاد همراه بود، از خانواده شهید مدافع حرم، شهید مصطفی کریمی تقدیر شد. شهید مصطفی کریمی دانشجوی معماری دانشگاه تهران از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، همزمان با روز جوان و نشست کتاب خوان نخبه که با تقدیر از نخبگان قمی در سالن همایش‌های اداره ارشاد همراه بود، از خانواده شهید مدافع حرم، شهید مصطفی کریمی تقدیر شد.

شهید مصطفی کریمی دانشجوی معماری دانشگاه تهران از مدافعان حرم تیپ فاطیون بود که آبان 95 در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به مقام شهادت رسید.

در این مراسم مادر شهید کریمی با اشاره به خصوصیات اخلاقی فرزند شهیدش اظهار داشت: پدرم در افغانستان به شهادت رسید و شهادت در راه اسلام و دفاع از اهل بیت(ع) همواره مورد تاکید من است.

وی افزود: مصطفی بسیار درس خوان بود و پس از اینکه به کربلا رفت به من گفت که می‌خواهم به سوریه بروم و به دفاع از حرم حضرت زینب (س) بپردازم.

وی افزود: مصطفی برای مقابله با دشمنان اسلام و گروه‌های تکفیری جان خود را فدا کرد، همه فرزندانم را فدای حضرت زینب(س) و امام حسین(ع) می‌کنم.

مادر شهید کریمی تصریح کرد: باید همواره در راستای تبعیت و دفاع از مقام معظم رهبری گام برداشته و تنها هدف مان رضایت الهی باشد

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.