ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76144
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :

یک فراکسیون پارلمان سودان خطاب به عمر‌البشیر: فورا نظامیان سودانی را از جنگ یمن خارج کن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه الجزیره، فراکسیون موسوم به «قوی‌التغییر»(نیروهای تغییر) از عمرالبشیر خواست فورا نظامیان سودانی را از جنگ یمن خارج کند. این فراکسیون از دولت سودان خواسته است مواضع سیاسی در حمایت از برقراری صلح در یمن اتخاذ کند بدون […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه الجزیره، فراکسیون موسوم به «قوی‌التغییر»(نیروهای تغییر) از عمرالبشیر خواست فورا نظامیان سودانی را از جنگ یمن خارج کند.

این فراکسیون از دولت سودان خواسته است مواضع سیاسی در حمایت از برقراری صلح در یمن اتخاذ کند بدون اینکه از طرف خاصی حمایت کند.

فراکسیون «قوی‌التغییر» با اشاره به کشته شدن شمار زیادی از نظامیان سودانی در جنگ یمن از دولت سودان خواسته است مسئولیت‌های مادی و معنوی خود را در قبال خانواده‌های کشته‌شدگان سودانی در جنگ یمن برعهده بگیرد.

خاطر نشان می‌شود عمر البشیر در مقابل دریافت پول و مزایای اقتصادی از رژیم سعودی، نیروهای نظامی سودان را به جنگ با مردم یمن اعزام کرده است که تاکنون شمار زیادی از این نیروهای مزدور در نتیجه عملیات دفاعی نیروهای  ارتش و کمیته‌های مردمی به هلاکت رسیده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.