ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76183
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۶:۱۴
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
سند اربعین در ایلام با محوریت مردم تدوین می شود

سند اربعین در ایلام با محوریت مردم تدوین می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی امروز در جلسه ستاد اربعین در استان اظهار داشت: سند اربعین باید با محوریت مردمی کردن کنگره بزرگ اربعین تدوین شود و نقش اصلی را مردم در بحث اربعین ایفا کنند. وی تصریح کرد: دستگاه های دولتی باید نسبت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی امروز در جلسه ستاد اربعین در استان اظهار داشت: سند اربعین باید با محوریت مردمی کردن کنگره بزرگ اربعین تدوین شود و نقش اصلی را مردم در بحث اربعین ایفا کنند.

وی تصریح کرد: دستگاه های دولتی باید نسبت به ایجاد زیرساخت ها و رفع مشکلات اقدام کنند، همچنین در این سند برنامه ریزی های امنیتی، جانمایی ایستگاه های صلواتی و موکب ها  و برنامه های چند گانه تدوین شود که در صورت باز بودن یا بسته بودن مرز خسروی و یا راه اندازی مرز چیلات چه اقداماتی باید صورت گیرد. 

رئیس ستاد اربعین استان ایلام با اشاره به نقش موثر مردم در اربعین تصریح کرد: مردم عاشقانه ومشتاقانه در بحث ایستگاه های صلواتی و موکب های برای استقبال از زوار اربعین فعالیت کردند و باید این فرهنگ را گسترش دهیم.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: ورود دستگاه های دولتی در این حوزه باید محدود شود، البته باید برنامه ریزی و جانمایی در خصوص برپایی موکب صورت گیرد که باعث ایجاد ترافیک و راه بندان نشود. 

وی افزود: در سال گذشته اعتبارات خوبی برای تکمیل زیرساخت های اربعین اختصاص یافت که با تلاش مدیران بیش از ۹۸ میلیارد اعتبار برای تکمیل زیرساخت ها و ۱۷ میلیارد اعتبار نقدی برای اربعین تخصیص یافت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.