ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7620
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :

ما برای یاری آمده ایم

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از جام جم آنلاین به نقل از شبکه رادیویی ایران، حسین معصومی یکی از تهیه کننده های رادیو ایران است که فعالیت های مختلفی در حوزه دفاع مقدس داشته است و اکنون تهیه کنندگی ویژه برنامه «ما برای یاری آمده ایم» را بر عهده دارد. به بهانه ویژه […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از جام جم آنلاین به نقل از شبکه رادیویی ایران، حسین معصومی یکی از تهیه کننده های رادیو ایران است که فعالیت های مختلفی در حوزه دفاع مقدس داشته است و اکنون تهیه کنندگی ویژه برنامه «ما برای یاری آمده ایم» را بر عهده دارد.

به بهانه ویژه برنامه «ما برای یاری آمده ایم» گرامیداشت مقام شامخ شهدای دفاع از حرم که از دوم تا ششم مرداد ماه از رادیو ایران پخش می شود. با حسین معصومی تهیه کننده این ویژه برنامه گفتگو کردیم.

معصومی گوید: ازاولین کسانی بودیم که می خواستیم برای شهدای مدافع حرم برنامه بسازیم. پخش مستند از تبار حبیب که ما حصل گفتگو با خانواده شهدای مدافعان حرم در ویژه برنامه سحر گاهی رادیو ایران در ایام ماه مبارک رمضان «قرار بی قراران» و بعد آن توفیق تهیه کنندگی ویژه برنامه «ما برای یاری آمده ایم» از برنامه های رادیو ایران است.

معصومی از ویژگی های «ما برای یاری آمده ایم»، گفت: به عنوان یک برنامه ساز وقتی می بینم مهمان و سرداران برنامه این مستندات را می شنوند و تحت تاثیر قرار گرفته و به فکر فرو می روند، متوجه می شوم توانسته ام وظیفه برنامه سازی خود را به درستی انجام دهم.

وی درباره هدف برنامه هم توضیح داد:هدف ما در رادیو ایران ایجاد یک تلنگر به مخاطب است که آگاه باشد آرامش، آسایش و امنیت درون کشور را مدیون شهدای مدافع حرم هستیم، کسانی که می جنگند و از حریم و حرم دفاع می کنند.

تهیه کننده «ما برای یاری آمده ایم» افزود: خوشبختانه این برنامه در بین چهره های مطرح سیاسی ، اجتماعی و هنری و مردم انعکاس بسیار زیادی داشته است تا جایی که مخاطبین برنامه با تماس تلفنی و ارسال پیامک در خواست پخش مجدد مستند های مدافعان حرم را داشته اند.

معصومی در پایان گفت: برنامه سازی برای شهدای حرم و حریم اهل بیت (ع) نه فقط برای من تاثیر داشته است بلکه من تصور می کنم در طولانی مدت هم اثر ماندگاری دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن