ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76205
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۷:۲۵
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم در قم برگزار می‌شود

نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم در قم برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، علیرضا امیدواریان، ضمن تبریک فرارسیدن مناسبت هفته جوان، درخصوص برگزاری نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم کشور اظهار کرد: نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم در قم با هدف تبیین جایگاه شهدا و تجلیل از مقام والای خانواده‌های آن عزیزان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، علیرضا امیدواریان، ضمن تبریک فرارسیدن مناسبت هفته جوان، درخصوص برگزاری نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم کشور اظهار کرد: نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم در قم با هدف تبیین جایگاه شهدا و تجلیل از مقام والای خانواده‌های آن عزیزان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان و مکان برگزاری این کنگره افزود: نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم کشور در تاریخ 13 اردیبهشت، ساعت 16 در سالن مرکز فقهی ائمه اطهار (ع)، واقع در میدان معلم برگزار می‌شود.

دبیر نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم کشور تصریح کرد: کنگره ملی جوانان مدافع حرم به منظور پاسداشت یاد و خاطره آن عزیزان و همچنین تجلیل از خانواده‌های معظم ایشان برگزار می‌شود.

امیداوریان بیان کرد: از خانواده‌های این عزیزان از همه استان‌ها برای حضور در این کنگره دعوت به عمل آمده است و این خانواده‌های معزز در این برنامه مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی مهمترین هنر شهدای مدافع حرم را دفاع از حریم اسلام و قرآن دانست و گفت: امروز ملت ایران با تمام وجود ادامه دهنده راه این عزیزان که در مسیر دفاع از اهل بیت(ع) و دین اسلام از جان خود گذشتند، هستند.

 

photo_2018-04-26_13-58-41

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.