ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7625
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
  • 116 بازدید
  • ارسال توسط :
سردار همدانی در مقابل وحشی‌گری‌های تکفری‌ها افتخاری بزرگی برای ایران کسب کرد‌/مردم عراق قیم و سرپرست نمی‌خواهند

سردار همدانی در مقابل وحشی‌گری‌های تکفری‌ها افتخاری بزرگی برای ایران کسب کرد‌/مردم عراق قیم و سرپرست نمی‌خواهند

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از نهاوند، سردار حسین دهقان بعدازظهر امروز در یادواره 10 شهید مدافع حرم استان همدان در نهاوند اظهار داشت: نهاوند شهر عمل، جهاد، شهادت، صبر و ایثار و مقاومت است و تاریخ بلند شما مردم نهاوند حکایت از زنده و مؤثر بودن در تمام عرصه‌های […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از نهاوند، سردار حسین دهقان بعدازظهر امروز در یادواره 10 شهید مدافع حرم استان همدان در نهاوند اظهار داشت: نهاوند شهر عمل، جهاد، شهادت، صبر و ایثار و مقاومت است و تاریخ بلند شما مردم نهاوند حکایت از زنده و مؤثر بودن در تمام عرصه‌های انقلاب دارد.

وی افزود: مردم نهاوند نخستین شهری بودند که بر ضد رژیم ستمشاهی مبارزه کردند و با یک آینده‌نگری درخشان برای مردم انقلابی ایران افتخار کسب کردند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: شهرستان کوچک شما در دوران قبل از انقلاب با تقدیم شهدای گروه انقلابی ابوذر و بعد از انقلاب اسلامی با تقدیم 850 شهید نقش اساسی در نظام اسلامی ایفا کردند.

وی گفت: حملات رژیم بعثی به شهرستان نهاوند و حضور جوانان شما در جبهه‌ها نشان از این داشت که شما تمام شرایط خطر و انقلاب را پذیرفته‌اید.

دهقان عنوان کرد: رزمندگان و فرماندهان نهاوند و همدان به طور خاص و عام در عملیات مرصاد حضوری پر رنگ داشتند و دشمن بعثی و منافقان را سرکوب کردند.

وی افزود: سردار همدانی نگین شهدای مدافع حرم در دفاع از حریم ولایت و اهل بیت(ع) بود چرا که این سردار شهید در مقابل وحشی‌گری‌های تکفیری‌ها که مورد حمایت سران منطقه و آمریکا هستند افتخار بزرگی را برای ایران کسب کرد.

وزیر دفاع تأکید کرد: اگر ملت ما حیات همراه با رفاه و آسایش می‌خواهند باید همیشه دفاع از خود را جزء برنامه‌ها قرار دهند.

وی با اشاره به وضعیت منطقه اظهار داشت: ما می‌گوییم جمهوری اسلامی نیاز به بزرگی شما ندارد فقط جا در منطقه برای شما کم است که در یمن، عراق و سوریه با مسلمانان می‌جنگیم، چرا عربستان در منطقه با جنایت در یمن به پیر، جوان، زن و کودک رحم نمی‌کند.

دهقان افزود: ما می‌گوییم مردم عراق قیم و سرپرست نمی‌خواهند و خودشان از طرف ملتشان می‌توانند از حقوقشان دفاع کنند و نیازی به حمایت شما ندارند.

خبر در حال تکمیل است …

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن