ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76259
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۵:۵۳
  • 201 بازدید
  • ارسال توسط :

مداحی میثم مطیعی در جمع رزمندگان فاطمیونِ حلب+فیلم

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛میثم مطیعی، مداح انقلابی کشور تا کنون در زمینه خط مقاومت اسلامی در یمن و ایستادگی مردم یمن، بحرین، فلسطین، سوریه، عراق و … مداحی‌های متفاوت و قابل توجهی را خوانده است. مداحی های او همچنین در […]

 مداحی میثم مطیعی در جمع رزمندگان فاطمیونِ حلب+فیلمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛میثم مطیعی، مداح انقلابی کشور تا کنون در زمینه خط مقاومت اسلامی در یمن و ایستادگی مردم یمن، بحرین، فلسطین، سوریه، عراق و … مداحی‌های متفاوت و قابل توجهی را خوانده است. مداحی های او همچنین در میان رزمندگان فاطمیون و شیعیان افغانستانی نیز طرفداران زیادی دارد.

فیلم مداحی میثم مطیعی در میان رزمندگان فاطمیون در مراسمی واقع در شهر حلب سوری منتشر شده است که در آن از مبارزه و پایمردی و شجاعت رزمندگان افغانستانی می‌خواند. در این مداحی او یادآوری می‌کند که: « در حلب یا هرات فرقی نیست/با دل استوار می‌آیید» . فیلم این مداحی در ادامه قابل مشاهده است:

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.