ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76261
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۷:۲۸
  • 525 بازدید
  • ارسال توسط :
بازگشت 17 هزار تروریست مراکشی به کشورشان

بازگشت 17 هزار تروریست مراکشی به کشورشان

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، دولت مراکش امروز سه شنبه فاش کرد که نزدیک به 17 هزار مراکشی از مناطقی که شاهد درگیری های مسلحانه هستند به ویژه لیبی، سوریه، عراق و یمن به کشورشان بازگشتند. «عبدالکریم بنعتیق» وزیر مراکشی های مقیم […]

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، دولت مراکش امروز سه شنبه فاش کرد که نزدیک به 17 هزار مراکشی از مناطقی که شاهد درگیری های مسلحانه هستند به ویژه لیبی، سوریه، عراق و یمن به کشورشان بازگشتند.

«عبدالکریم بنعتیق» وزیر مراکشی های مقیم خارج و امور مهاجرت مراکش در پاسخ به پرسش نمایندگان پارلمان در زمینه بازگشت تروریست های مراکشی از مناطق نزاع در جهان  گفت که 16 هزار و 134 تروریست مراکشی از زمان وقوع حوادث لیبی در سال 2011 به مراکش بازگشتند و این افراد در وضعیت دشواری به سر می برند. این وزیر مراکشی توضیح بیشتری در این زمینه نداد.

بنعتیق گفت که از ابتدای حوادث در سوریه نیز 651 جوان مراکشی از این کشور عربی بازگشتند. وی تأکید کرد از ابتدای 2018 نیز 4 جوان مراکشی را با هماهنگی نهادهای مربوطه و وزارت خارجه به کشور بازگردانده شدند.

این وزیر مراکشی تأکید کرد که 127 مراکشی از یمن و 4 مراکشی دیگر از عراق به کشورشان بازگشتند.

بنعتیق تأکید کرد که مراکشی هایی که به کشورشان بازگشتند ضرورتا مرتبط با نزاع های ایدئولوژک نیستند و برخی از آنها در وضعیت دشواری به سر برده اند.

بنعتیق در ادامه گفت که کشورش با این افراد تعامل مناسب می کند اما در سخنانش به سرنوشت این تروریست های بازگشته از مناطق نزاع پس از رسیدن شان به کشورشان یعنی مراکش اشاره ای نکرد.

 

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.