ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7629
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
ساخت مستندی از زندگی شهدای مدافع حرم در اندیمشک

ساخت مستندی از زندگی شهدای مدافع حرم در اندیمشک

حجت الاسلام ولی الله مهدوی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: هماهنگی اولیه برای تولید این فیلم 60 دقیقه ای در حال انجام است که با همکاری دستگاههای اجرایی شهرستان تولید می شود.وی اظهار کرد:در این فیلم مستند زوایای مختلف زندگی پنج شهید پرافتخار مدافع حرم شهرستان اندیمشک به تصویر کشیده می شود و کارگردانی […]

حجت الاسلام ولی الله مهدوی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: هماهنگی اولیه برای تولید این فیلم 60 دقیقه ای در حال انجام است که با همکاری دستگاههای اجرایی شهرستان تولید می شود.
وی اظهار کرد:در این فیلم مستند زوایای مختلف زندگی پنج شهید پرافتخار مدافع حرم شهرستان اندیمشک به تصویر کشیده می شود و کارگردانی این فیلم بر عهده سامان مختاری خواهد بود.
وی افزود: شهرستان اندیمشک در دوران مختلف شهدای زیادی تقدیم راه اسلام و انقلاب کرده است و تولید چنین برنامه هایی روح ایثار و شهادت طلبی فرزندان این دیار را به تصویر می کشد.
وی ابراز امیدواری کرد با انجام مراحل اولیه و هماهنگی های لازم تولید این فیلم هرچه زودتر آغاز شود.
نشست هماهنگی اولیه تولید این فیلم مستند روز دوشنبه در محل فرمانداری با حضور پیمان جهانگیری سرپرست فرمانداری اندیمشک برگزار شد.
سرپرست فرمانداری اندیمشک در این جلسه شهدا را چراغ هدایت جامعه اسلامی دانست و گفت:شهدای پرافتخاری که در مسیر ارزش های اسلامی از جان خویش مایه گذاشتند همواره برترین الگوی رفتاری و اخلاقی بوده و تلاش برای زنده نگه داشتن راه پرسعادت آنان یک ضرورت است.
شهرستان اندیمشک یک هزار شهید تقدیمی در دوران مختلف و همچنین پنج شهید مدافع حرم دارد.
7281/6068

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن