ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76301
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۶:۵۹
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
اهدای تندیس «مهدی‌یاور» به سردار سلیمانی و فرمانده حشدالشعبی عراق

اهدای تندیس «مهدی‌یاور» به سردار سلیمانی و فرمانده حشدالشعبی عراق

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، در مراسم جشن شب میلاد حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس فرمانده حشدالشعبی عراق، به عنوان مهدی یاوران سال معرفی شدند. در این مراسم فرمانده حشد الشعبی عراق تندیس […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، در مراسم جشن شب میلاد حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس فرمانده حشدالشعبی عراق، به عنوان مهدی یاوران سال معرفی شدند.

در این مراسم فرمانده حشد الشعبی عراق تندیس مهدی یاور سال را از دستان تولیت مسجد مقدس جمکران دریافت کرد.

وی در این آیین گفت: آیت‌الله سید علی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران از زمان سقوط صدام و زمانی که داعش عراق را تهدید کرد، در کنار مردم عراق ایستادند و این کشور را از خطر سقوط نجات دادند. مردم و جوانان عراق نیز با تبعیت از حکم مرجعیت و تشکیل حشدالشعبی در برابر داعش و گروه‌های تروریستی به پا خواستند و عتبات عالیات را از خطر رها کردند.در این پیروزی‌ها، تلاش‌های سردار حاج قاسم سلیمانی، به همراه ولایمتداری جوانان مدافع حرم بسیار راهگشا بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه امروز میلیون‌ها تن آماده‌اند جان خود را در راه اسلام فدا کنند و این از آثار انقلاب اسلامی است، فرمایش امام راحل که فرمود این انقلاب زمینه ساز ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) است را یادآور شد.

در این مراسم پرچم متبرک حرم سامرا توسط ابومهدی المهندس به تولیت مسجد مقدس جمکران اهداء شد.

بنا بر این گزارش، در مراسم شب نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران همچنین به دست حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت این مکان مقدس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید هاشم الحیدری رهبر حزب‌الله عراق حکم خادمی افتخاری مسجد مقدس جمکران را دریافت کرد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.