ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76309
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۹:۲۶
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
82 نظامی سعودی ماه گذشته توسط رزمندگان یمنی کشته شدند

82 نظامی سعودی ماه گذشته توسط رزمندگان یمنی کشته شدند

شبکه خبری ‘المسیره’ روز چهارشنبه به نقل از این مقام نظامی یمنی که به نام وی اشاره ای نکرد، افزود: این 82 نظامی عربستانی طی عملیات رزمندگان یمنی در جبهه های جیزان، نجران وعسیر کشته و زخمی شده اند. این در حالی است که خبرگزاری رسمی عربستان ( واس) شمار تلفات نظامیان این کشور طی […]

شبکه خبری ‘المسیره’ روز چهارشنبه به نقل از این مقام نظامی یمنی که به نام وی اشاره ای نکرد، افزود: این 82 نظامی عربستانی طی عملیات رزمندگان یمنی در جبهه های جیزان، نجران وعسیر کشته و زخمی شده اند.
این در حالی است که خبرگزاری رسمی عربستان ( واس) شمار تلفات نظامیان این کشور طی ماه اخیر را 53 نفر اعلام کرده است.
این مقام نظامی یمنی تاکید کرد دولت سعودی علاوه بر مخفی کردن شمار واقعی نظامیان کشته شده خود، خسارت های مالی وجانی وارده به این کشور طی سه سال تجاوز به یمن را کتمان می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از المسیره، شمار تلفات ارتش سعودی در ماه مارس گذشته ( اسفند- فروردین) بالغ بر 55 کشته و53 زخمی است که جمعا در دو ماه اخیر، 137 نظامی سعودی کشته و94 تن زخمی شده اند.
عربستان از روز ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن، فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگردان عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند؛ تجاوزی که تاکنون منجر به کشته شدن بیش از 14 هزار یمنی بی گناه و ویرانی این کشور شده است.
خاورم** 1453 *1049

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.