ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76315
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
قطر بازداشت یک تبعه خود توسط عربستان را محکوم کرد

قطر بازداشت یک تبعه خود توسط عربستان را محکوم کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا ، در بیانیه ای که این کمیته روز چهارشنبه منتشر کرد ، آمده است : در ادامه نقض حقوق اتباع قطر و در اقدامی که بر خلاف تمامی توافق نامه های بین المللی است ، نیروهای ائتلاف در 21 آوریل گذشته (1 اردیبهشت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا ، در بیانیه ای که این کمیته روز چهارشنبه منتشر کرد ، آمده است : در ادامه نقض حقوق اتباع قطر و در اقدامی که بر خلاف تمامی توافق نامه های بین المللی است ، نیروهای ائتلاف در 21 آوریل گذشته (1 اردیبهشت 97 ) یکی از اتباع این کشور را به نام «محسن صالح سعدون الکربی» را که برای دیدار با خانواده اش راهی یمن شده بود ، در مرز دستگیر کرده اند .
عربستان طی سه سال گذشته با تشکیل یک ائتلاف نظامی با حمله به کشور یمن ، سعی در نابودی انقلاب مردمی این کشور دارد. ائتلاف مذکور تمامی مرزهای زمینی و دریایی یمن را بسته است و به همین دلیل امکان امدادرسانی به مردم این کشور وجود ندارد.
بیانیه نهاد قطری می افزاید : دستگیری تبعه قطر بدون تفهیم اتهام و دلیل مشخصی صورت گرفته است و او تاکنون از دسترسی به وکیل و اطلاع سلامتی خود به خانواده اش محروم بوده است . همچنین خانواده و نزدیکانش از محل نگهداری او بی اطلاع هستند.
کمیته حقوق بشر قطر از نهادهای جهانی خواست با اقدامات خود برای آزادی فوری و بدون قید و شرط الکربی اقدام نمایند.
عربستان ، امارات ، بحرین و مصر از 5 ژوئن 2017( 15 خرداد 96 ) با متهم کردن قطر به حمایت از تروریسم روابط خود با این کشور را قطع کردند و مرزهای زمینی ، دریایی و هوایی با این کشور را هم بستند.
این کشورها 13 شرط برای از سرگیری روابط با قطر تعیین کردند اما قطر تاکنون به این شروط تن نداده و اعلام کرده است که این شروط حاکمیت ملی این کشور را نشانه گرفته است .
کشورهای تحریم کننده طی یک سال اخیر اجازه ورود اتباع قطر به کشور خود را نداده اند و این امر با توجه به ازدواج هایی که طی سال های گذشته بین اتباع این کشورها انجام گرفته است در حال حاضر موجب جدا افتادن اتباع قطر از خانواده های خود شده است .
این در حالی است که قطر تاکنونا اقدام متقابلی علیه هیچیک از اتباع کشورهای محاصره کننده خود به ویژه اتباع مصر که حضور آنها در بخش های مختلف خدماتی قطر مشهود است ، به عمل نیاورده است.
خاورم**1508*1049

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.