ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76321
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
اعتقاد به مهدویت باعث شکست گروه های تکفیری شد

اعتقاد به مهدویت باعث شکست گروه های تکفیری شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا؛ علامه ‘محمد امین شهیدی’ روز چهارشنبه در همایش ‘مهدویت و عصرحاضر’ به مناسبت سالروز ولادت امام زمان عجل الله تعالی فرجه در شهر راولپندی پاکستان، گفت: جهان اسلام در موضوع مهدویت، متحد است و خداوند متعال نیز در قرآن کریم فرموده اند که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا؛ علامه ‘محمد امین شهیدی’ روز چهارشنبه در همایش ‘مهدویت و عصرحاضر’ به مناسبت سالروز ولادت امام زمان عجل الله تعالی فرجه در شهر راولپندی پاکستان، گفت: جهان اسلام در موضوع مهدویت، متحد است و خداوند متعال نیز در قرآن کریم فرموده اند که این امام برای حمایت از مستضعفین و رهبری انسانها در جهان ظهور می کند.
وی ادامه داد: همچنین روایت های معتبری در کتاب های اهل سنت از جمله ‘صحاح سته’ نقل شده است که خداوند از سوی حضرت حجت بر روی زمین عدل و انصاف را برپا می کند.
این عالم دینی پاکستان در بخش دیگری از سخنانش، اعتقاد به انتظار را موجب تحول مثبت در زندگی انسان عنوان کرد و گفت:این عقیده به ذات خود باعث اصلاح جامعه بشری می شود و دشمنان اسلام نیز در برابر ‘اعتقاد به ظهور’ توطئه می کنند چون می دانند این عقیده مسلمانان را در جهان اسلام متحد می کند.
رهبر حزب امت واحده پاکستان در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد:برخی تفکرات التقاطی با همکاری غربی ها علیه اندیشه مهدویت تلاش می کنند در حالی که عقیده به مهدویت بود که داعش، طالبان و گروه های تکفیری را در سوریه، عراق و یمن شکست داده است.

** فلسف ظهور برای جلوگیری از ظلم
‘شهباز علی عباسی’ از استادان دانشگاه های اسلام آباد نیز در ادامه این همایش در سخنانی گفت:با نگاه به ‘عقیده مهدویت’ از دیدگاه مقام معظم رهبری، فلسفه ظهور حضرت امام مهدی(عج) برای جلوگیری از ظلم و فساد و حمایت از مظلومان می باشد، لذا مهدویت عاملی است که در مقابل ظلم و فساد در عالم می ایستد.
وی افزود: علت مخالفت دشمنان اسلام باعقیده مهدویت به دلیل این است که آنها می دانند با ظهور حضرت حجت (عج)، نابود خواهند شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا؛ این همایش از سوی خانه فرهنگ ایران در راولپندی و با سخنرانی ‘ثاقب اکبر’ مدیر موسسه فرهنگی البصیره، ‘سیدسجاد حسین کاظمی’ از استادان حوزه علمیه جامعه المصطفی، ‘طارق اعجاز’ از استادان دانشگاه های اسلام آباد و جمعی از میهمانان برگزار شد.
آساق**6125**3404

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.