ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76323
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
  • 527 بازدید
  • ارسال توسط :
کشته شدن بیش از ۸۰ نظامی سعودی در حملات ماه آوریل نیرو‌های یمنی

کشته شدن بیش از ۸۰ نظامی سعودی در حملات ماه آوریل نیرو‌های یمنی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه المسیره، رسانه‌های عربستان به بخشی از تلفات نظامیان سعودی در جنوب این کشور و در حملات ماه آوریل گذشتهِ ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اذعان کردند. این پایگاه اینترنتی اعلام کرد در ماه آوریل ۸۲ نظامی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه المسیره، رسانه‌های عربستان به بخشی از تلفات نظامیان سعودی در جنوب این کشور و در حملات ماه آوریل گذشتهِ ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اذعان کردند.

این پایگاه اینترنتی اعلام کرد در ماه آوریل ۸۲ نظامی سعودی کشته و ۴۱ نظامی دیگر زخمی شدند و نظامیانی که در ماه‌های مارس و آوریل گذشته کشته شدند را ۱۴۰ اعلام کرد.

المسیره نت اعلام کرد با رصد رسانه‌های رسمی و غیر رسمی سعودی، اسامی کشته‌ها و زخمی‌ها را به تفصیل به دست آورده است. این افراد در جبهه‌های جیزان، نجران و عسیر کشته یا زخمی شدند. این در حالی است که خبرگزاری رسمی عربستان فقط از کشته شدن ۵۳ نظامی سعودی در ماه آوریل خبر داده است.

المسیره تاکید کرد، تلفات ارتش سعودی ماه مارس نیز، طبق اعلام رسانه‌های عربستان، به ۵۵ کشته و ۵۳ زخمی رسید. بر این اساس ماه‌های مارس و آوریل، در مجموع ۱۳۷ نظامی سعودی در جبهه‌های جنگ یمن کشته و ۹۴ نظامی دیگر زخمی شده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.