ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76326
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :

راه‌اندازی آژیرهای خطر در ریاض و شهرهای دیگر عربستان

تشدید حملات موشکی انصارلله یمن و ناکارآمدی سامانه های ضدموشکی عربستان در برابر این حملات باعث هراس شدید مقامات سعودی  شده است. یکی از راهکارهای آل سعود برای کاهش خسارات ناشی از این حملات راه‌اندازی دوباره آژیرهای خطر عنوان شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل […]

تشدید حملات موشکی انصارلله یمن و ناکارآمدی سامانه های ضدموشکی عربستان در برابر این حملات باعث هراس شدید مقامات سعودی  شده است. یکی از راهکارهای آل سعود برای کاهش خسارات ناشی از این حملات راه‌اندازی دوباره آژیرهای خطر عنوان شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه خبری المنار، دفاع مدنی عربستان از ترس افزایش حملات موشکی یگان‌های موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن وابسته به انصارالله و قدرت گرفتن آن تصمیم به راه اندازی دوباره آژیر خطر در ریاض، «الدرعیه»، «الخرج» و تمامی استان‌های واقع در منطقه شرقی گرفته است. دفاع مدنی عربستان ساعت یک ظهر (به وقت این کشور) روز پنجشنبه ۱۰ مه(20 اردیبهشت) پیش رو را برای آزمایش این آژیرهای خطر انتخاب کرده است.
در این راستا شهروندان سعودی در توییتر اعتراض خود را از این اقدام اعلام کردند. آنها نوشتند این مسئله موجب ترس و نگرانی بیشتر می‌شود در حالی که برخی دیگر این سوال را پرسیدند که آیا اگر پاتریوت بر سرشان بیفتد این آژیرها قبل از آن به صدا درخواهند آمد؟ اشاره این شهروندان به حملات ماه گذشته انصارلله یمن است که موشک های پاتریوت عربستان که برای مقابله با موشک های انصارلله شلیک شده بوده به سمت مناطق عربستان تغییر جهت داد و همین مسئله باعث بی اعتمادی مردم به این سامانه های دفاعی شد. این سامانه‌ها آمریکایی است.
از سوی دیگر برخی رسانه‌های عربستانی اعلام کردند طی ماه گذشته میلادی (آوریل) ۶۵ افسر و نظامی این کشور در یمن کشته شده‌اند. این در حالی است که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز به یمن دوشنبه شب برای سومین روز متوالی شعبه بانک مرکزی یمن در استان صعده را بمباران کردند. بر اساس گزارش پایگاه «انصارالله»، این حمله منجر به تخریب تقریبا کامل ساختمان بانک مذکور شد و به اطراف آن نیز آسیب‌هایی وارد کرد. بانک مرکزی در استان صعده بارها مورد حمله جنگند‌ه‌های ائتلاف سعودی قرار گرفته و آخرین تأسیسات رسمی باقی‌مانده در این شهر بود که حملات دیوانه‌وار ائتلاف مذکور آن را هدف قرار داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.