ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76335
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
سودان مشارکت نظامیانش در ائتلاف متجاوز به یمن را بررسی می کند

سودان مشارکت نظامیانش در ائتلاف متجاوز به یمن را بررسی می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روسیا الیوم، وزیر دفاع سودان روز چهارشنبه اعلام کرد که کشورش مشارکت در ائتلاف متجاوز به یمن را بررسی می کند. «علی محمد سالم» طی اظهاراتی در پارلمان سودان گفت: ما مشغول بررسی مشارکت نیروهای سودان در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روسیا الیوم، وزیر دفاع سودان روز چهارشنبه اعلام کرد که کشورش مشارکت در ائتلاف متجاوز به یمن را بررسی می کند.

«علی محمد سالم» طی اظهاراتی در پارلمان سودان گفت: ما مشغول بررسی مشارکت نیروهای سودان در یمن هستیم و ابعاد مختلف مثبت و منفی این مشارکت را ارزیابی می کنیم.

فراکسیون تغییر پارلمان سودان پیش از این از عمر البشیر رییس جمهور این کشور خواستار خروج فوری نیروهای سودانی شرکت کننده در حمله به یمن شد.

بر اساس این گزارش، بیانیه این فراکسیون که به نام رییس آن ابو القاسم برطم بود، حکومت سودان را مسئول هر نوع غرامت مادی و بهای معنوی نسبت به خانواده های کشته ها و مجروحین سودانی در این جنگ دانست.

این بیانیه افزود که از ابتدا شرکت نیروهای مسلح و نیروهای حمایت سریع در عملیات جنگی در یمن بوده که نتیجه آن فقط تلفات در میان نیروهای مزبور بوده است.

این بیانیه تصریح نمود که صدها سودانی در این جنگ که کشور هیچ نفعی در آن ندارد کشته شدند و شرکت در آن، مغایر با قانون اساسی سودان است که به همین دلیل پشتوانه مردمی و قانونی ندارد.

این بیانیه خواستار اتخاذ مواضع سیاسی برای حمایت از صلح در یمن بدون طرفداری از یک طرف ضد طرف دیگر، احترام به اراده و حاکمیت کشور و عدم دخالت در امور داخلی آن و برقراری روابط بسیار خوب خارجی برای تحقق منافع مردم سودان با تمام کشورهای منطقه شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.