ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76344
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۶:۰۰
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
روایتی تکان دهنده از لحظه‌ای که متجاوزان سعودی عروسی یمنی‌ها را به عزا تبدیل کردند

روایتی تکان دهنده از لحظه‌ای که متجاوزان سعودی عروسی یمنی‌ها را به عزا تبدیل کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روسیاالیوم، "یحیی جعفر" شهروند یمنی که اعضای خانواده و خویشاوندانش را در پی حمله اخیر عربستان به یک مراسم عروسی در استان حجه از دست داد، این حمله را غم‌انگیز توصیف کرد. وی گفت: بسیاری از شهروندان بیگناه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روسیاالیوم، "یحیی جعفر" شهروند یمنی که اعضای خانواده و خویشاوندانش را در پی حمله اخیر عربستان به یک مراسم عروسی در استان حجه از دست داد، این حمله را غم‌انگیز توصیف کرد.

وی گفت: بسیاری از شهروندان بیگناه در این حمله کشته و ده‌ها نفر نیز زخمی شدند و برخی نیز اعضای بدنشان را از دست دادند.

این شهروند یمنی اظهار داشت: "هیچ نیروی حوثی بین ما نبود و عربستان بی‌هدف این مراسم عروسی را بمباران کرد. 

وی با بیان " دلیل حملات بی‌هدف عربستان چیست" گفت: ما انتقام تک تک قربانیان را خواهیم گرفت.

یک شهروند یمنی دیگر گفت که او و دو نفر از برادرانش در پی این حمله پاهای خود را از دست داده‌اند که یکی از برادران قبل از رسیدن امدادگران، جان باخته است.

از سوی دیگر "ایمن مدکور" یکی از پزشکان ارشد یکی از بیمارستان‌های استان حجه می‌گوید که بیش از 20 نفر در پی این حمله کشته و ده‌ها نفر نیز زخمی شدند که شماری از آن‌ها زن و کودک بودند. 

وی افزود: من گمان می‌کنم که عروس نیز در بین کشته شدگان این حمله بود.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی حدود 10 روز پیش در ادامه جنایت‌های خود علیه یمن،  یک مراسم عروسی مملو از جمعیت در استان حجه در شمال غرب این کشور را بمباران کردند که در پی این حمله 20 یمنی به شهادت رسیده و ده‌ها نفر نیز زخمی شدند.

ائتلاف سعودی از آغاز تجاوز به یمن در 26 ماه مارس 2015، بارها مراسم‌های عروسی و عزا را در مناطق مختلف این کشور هدف قرار داده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.