ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76351
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۸:۲۴
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
ساخت دو مستند شهدای مدافع حرم از استان قزوین آغاز شد

ساخت دو مستند شهدای مدافع حرم از استان قزوین آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امید رضا خیرخواه در گفتگو با خبرنگار ارم خبر درباره دو مستند شهدای مدافع حرم بیان داشت : خداوند سعادتی نصیب من کرد تا مستند داستانی زندگینامه شهدای مدافع حرم الیاس چگینی و مفقودالاثر حمیدرضا محمدرضایی را بسازم؛ و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امید رضا خیرخواه در گفتگو با خبرنگار ارم خبر درباره دو مستند شهدای مدافع حرم بیان داشت : خداوند سعادتی نصیب من کرد تا مستند داستانی زندگینامه شهدای مدافع حرم الیاس چگینی و مفقودالاثر حمیدرضا محمدرضایی را بسازم؛ و اکنون مراحل پیش‌تولید این دو فیلم آغازشده است.

کارگردان پاکدشتی ادامه داد: تحقیق و پژوهش درباره زندگی‌نامه شهدا خصوصاً سبک زندگی آنان و همچنین نگاه و نگرش آنان به مقوله دفاع از حرم و امنیت کشور در روستای امیرآباد نو شهرستان بوئین‌زهرا ، استان قزوین آغاز و بعد در روستای شال در حال پیگیری و ادامه کار است.

خیرخواه صحبت‌های خود را این‌گونه ادامه داد: گویی صدای موسیقی است می‌گویند موسیقی زیباست و غذای روح را تأمین می‌کند ولی انگار این صدا صدای سوت خمپاره است بعضی وقت‌ها بعضی صداها باید هیچ‌وقت شنیده نشود، ای‌کاش هیچ‌وقت توی هیچ جای دنیا صدای گلوله شنیده نمی‌شد ولی …

وی درباره شهدای مدافع حرم گفت: این روزها کم نیستند انسان‌هایی از جنس آهن که با مجاهدت خود درراه خداوند نامشان سر زبان‌ها است؛ اما این «مدافعان حرم» که خیلی زود به خیل «شهدا » می‌پیوندند کیستند و چه در سردارند؟ آرمانشان چیست و چگونه دل از آرامش زندگی روزمره می‌کنند و بدون اجبار عازم کارزار «دفاع از حرم» می‌شوند؟

این فیلم‌ساز جوان پاکدشتی ادامه داد: روزگار روزگاری ‌است که ظالمان و یزیدیان زمانه همچنان وجود دارند پس باید جلوی آنان ایستاد؛ اگر تاریخ را ورق بزنیم می‌توان مردانی از سرزمین ایران یافت که همواره مقابل بی‌عدالتی‌ها ایستادگی کردند و پرچم پرافتخار اسلام ناب محمدی را به اهتزاز درآوردند.

وی افزود: ایثارگری عنایت خداوند به بندگان خاص است و همه ما مدیون تلاش‌ها، زحمات و جان‌فشانی ایثارگران و خانواده‌های معظم آن‌ها هستیم، رشادت و ایثارگری شهدا در هشت سال دفاع مقدس با هیچ زبانی قابل توصیف نیست زیرا آن‌ها بالاترین ایثار را که نثار جان خودشان بود، انجام دادند.

امید رضا خیرخواه کارگردان پاکدشتی در پایان گفت: این فیلم به تهیه‌کنندگی حسین نادری با همکاری و حمایت حوزه هنری استان قزوین و معاونت فرهنگی سپاه استان قزوین تهیه و تولید می‌شود؛ فیلم‌برداری این دو مستند از  ۱۶ اردیبهشت ۹۷ شروع و برای پخش در شبکه اول سیما آماده می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.