ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76375
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
  • 479 بازدید
  • ارسال توسط :

«به وقت شام» تجلی‌ 40 سال فيلم‌سازی‌ من است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ايكنا از قزوین، فیلم سینمایی «به وقت شام» آخرین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا امروز 13 اردیبهشت با حضور کارگردان در سینما مهتاب و بهمن قزوین اکران شد.در ویژه برنامه اکران فیلم «به وقت شام» خانواده شهیدان مدافع حرم شهید «حمید سیاهکالی مرادی» و شهید «روح‌الله […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ايكنا از قزوین، فیلم سینمایی «به وقت شام» آخرین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا امروز 13 اردیبهشت با حضور کارگردان در سینما مهتاب و بهمن قزوین اکران شد.
در ویژه برنامه اکران فیلم «به وقت شام» خانواده شهیدان مدافع حرم شهید «حمید سیاهکالی مرادی» و شهید «روح‌الله رحیمی» از تیپ فاطمیون از ابراهیم حاتمی‌کیا تقدیر کردند.
حاتمی‌کیا در این برنامه ضمن تشکر از مردم قزوین اظهار کرد: خوشحالم که به قزوین آمدم؛‌ پیش‌تر در هیچ‌کدام از سینماهای قزوین فیلمی را به تماشا ننشسته بودم و اکنون از اینکه برای اولین بار برای اکران این فیلم در کنار مردم قزوین در سینما حضور دارم خوشحالم.
وی افزود: امیدوارم فیلم را بپسندید و اگر از فیلم راضی بودید تماشای آن را به دیگران نیز توصیه کنید.
حاتمی‌کیا درباره تکنیک فیلم اشاره کرد: فارغ از محتوای فیلم من یک فیلم‌سازم و می‌توانم با تصویر حرف بزنم؛ این فیلم به لحاظ تکنیکی حاصل تجربه 19 فیلمی است که نزدیک به 40 سال برای ساخت آن‌ها وقت گذاشته‌ام.
این کارگردان خاطرنشان کرد: تنوع تصویری و تکنیکی که فیلم دارد گاه به علت دیده شدن محتوای آن نادیده گرفته می‌شود؛‌ بااین‌حال من ادعا می‌کنم با تماشای این فیلم مخاطب غرق در سینما می‌شود.

انگیزه اصلی من شهدا هستند

حاتمی‌کیا در ادامه تصریح کرد: مطلب بعدی این است که من به‌عنوان ابراهیم حاتمی‌کیا با چنین تکنیکی چه حرفی برای گفتن دارم؛ که حاصل همه حرف‌های من «به وقت شام» می‌شود.
وی با تقدیر از شهدای تیپ فاطمیون اظهار کرد: خانواده معظم شهدا که در این محفل تشریف دارند بدانند که من انگیزه اصلی خود را برای ساخت فیلم از این شهدا گرفته‌ام،‌ شهدایی از تیپ فاطمیون که حماسه‌های بسیاری از آن‌ها دیده شده است؛‌ اتفاقات عجیبی که امیدوارم عمر داشته باشم تا بتوانم از آن حرف بزنم.
کارگردان به وقت شام در پایان خاطرنشان کرد: این بچه‌های مظلوم در شرایطی که مدافع و پشتوانه‌ای نداشتند به خاطر غیرتی که دارند می‌روند در یک کشور دیگر و این‌گونه برای دفاع از حریم اهل‌بیت به شهادت می‌رسند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.