ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76379
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸
  • 72 بازدید
  • ارسال توسط :
سخنگوی پنتاگون رفتار ایران را نگران کننده دانست

سخنگوی پنتاگون رفتار ایران را نگران کننده دانست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا، دانا دابلیو وایت روز پنج شنبه در نشست خبری خود در پاسخ به سوالی که آیا نگران افزایش درگیری بین ایران و رژیم صهیونیستی در سوریه نیستید، اینگونه اظهار نظر کرد.وی ادامه داد: ما در مورد این واقعیت که ایران به نفوذ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا، دانا دابلیو وایت روز پنج شنبه در نشست خبری خود در پاسخ به سوالی که آیا نگران افزایش درگیری بین ایران و رژیم صهیونیستی در سوریه نیستید، اینگونه اظهار نظر کرد.
وی ادامه داد: ما در مورد این واقعیت که ایران به نفوذ بدخواهانه خود در منطقه ادامه می دهد و با فعالیت های بی ثبات کننده و حمایت از نیروهای نیابتی خود چه حزب الله لبنان و چه حوثی های یمن، ثبات منطقه را به خطر انداخته است، نگران هستیم.
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در ادامه اظهارات ضد ایرانی خود، با بیان این که هر کجا ایران هست، جنجال هم به دنبالش می آید، اضافه کرد: بنابراین در سوریه درگیری پیچیده ای وجود دارد و با تدام اقدامات ایران، نگرانی های ما نیز ادامه دارد.
وایت اظهار کرد: آمریکا و متحدانش حق دفاع را برای خود محفوظ می دارند اما ماموریت اصلی ما در سوریه مبارزه با داعش است.
اظهارات این مقام پنتاگون در حالی علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح می شود که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در دیدار اخیر امیر قطر در کاخ سفید تصریح کرد سعودی ها، قطری ها و اماراتی ها تامین کنندگان مالی تروریسم بوده اند؛ همان هایی که وایت آن ها را متحدان آمریکا می داند و با آنها علیه تروریسم، ائتلاف ظاهری تشکیل داده اند.
اما در مقابل، جمهوری اسلامی ایران از همان آغاز فعالیت تروریست های مورد حمایت این کشورها، به درخواست دولت قانونی و مشروع عراق و سوریه برای مستشاری نظامی در مبارزه با داعش و گروه های تروریستی دیگر وارد عمل شد که به اذعان مقامات این کشورها، اگر حمایت های ایران نبود، اکنون باید دو کشور تحت سلطه تروریست ها را شاهد می بودیم.
وی همچنین درباره وضعیت یمن تصریح کرد ما در خصوص نحوه ترکیب نیروهایمان صحبت نخواهیم کرد. روابط بین آمریکا و سعودی بسیار قوی است و ما در آنجا حضور داریم.
سخنگوی پنتاگون افزود: برای حفظ امنیت مرزهای عربستان به آنها کمک می کنیم این ماموریت و کاری است که در آنجا انجام می دهیم.
ائتلاف به رهبری سعودی ها بیش از سه سال است که تجاوز آشکار به یمن داشته و علاوه بر کشتار هزاران انسان بی گناه، بی خانمان کردن میلیون ها انسان و تخریب زیر ساخت های این کشور، با محاصره و انسداد تمامی گذرگاه های یمن، این کشور با بدترین شرایط انسانی مواجه کرده است.
اروپام*1429

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.