ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76393
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
تلاش ایران پایان دادن به بحران یمن است

تلاش ایران پایان دادن به بحران یمن است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از بامداد جمعه ایرنا، مذاکره کننده ارشد ایران در امور بحران های منطقه ای، پس از شرکت در نشست رم در باره بحران یمن، که با حضور «هلگا اشمید» معاون سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و مدیران کل سیاسی و امنیتی وزارتخانه‌ های امور خارجه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از بامداد جمعه ایرنا، مذاکره کننده ارشد ایران در امور بحران های منطقه ای، پس از شرکت در نشست رم در باره بحران یمن، که با حضور «هلگا اشمید» معاون سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و مدیران کل سیاسی و امنیتی وزارتخانه‌ های امور خارجه ایتالیا، آلمان، فرانسه و انگلستان در محل وزارت امور خارجه ایتالیا برگزار شد، به خبرنگار ایرنا گفت: محور اصلی این نشست درباره تحولات یمن بود.
وی هدف از این گفت وگوها را ‘تلاش از سوی ایران، اتحادیه اروپا و چهار کشور ایتالیا، فرانسه، آلمان و انگلیس برای بررسی ابعاد بحران یمن و همچنین یافتن راه حلی جهت پایان دادن به این بحران’ دانست و گفت: امروز درباره ابعاد مختلف انسانی، سیاسی و نظامی در بحران یمن گفت وگوهای خوبی با نمایندگان اروپایی داشتیم.
انصاری ادامه داد: همچنین در ارتباط با روش ها و گام های مشخص اعتماد ساز، به عنوان گام های اولیه لازم جهت خروج از وضعیت بحران کنونی یمن، گفت وگوهای خوبی انجام دادیم. امیدواریم با پیگیری و انجام نکات و اقداماتی که امروز بر آن توافق شد، گام های موثر و عملی در مسیر حل بحران این کشور برداشته شود.
وی تاکید کرد: بحران یمن، ابعاد انسانی بسیار وحشتناکی را خلق کرده و ما شاهد یک فاجعه انسانی گسترده و مرگ خاموش یک ملت هستیم. یکی از اهداف سیاست منطقه ای جمهوری اسلامی ایران تلاش برای پایان دادن به این بحران است.
وی افزود: چارچوبی که در گفت و گوها با اتحادیه اروپا و 4 کشور مذکور بر اساس توافق طرفین، طراحی شد، یکی از مجموعه اقدامات و تلاش های جمهوری اسلامی ایران برای کمک به حل این بحران است.
انصاری یادآور شد : دور نخست این گفت وگوها در اواخر بهمن ماه در مونیخ آلمان و دور دوم این نشست امروز در رم برگزار و همچنین مقرر شد تا دور سوم آن پس از ماه مبارک رمضان، در نیمه دوم ماه ژوئن، در بروکسل و به میزبانی اتحادیه اروپا برگزار شود.
شبد**461*9122

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.