ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76412
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۴:۵۳
  • 295 بازدید
  • ارسال توسط :
قم| شهید "نوری" جوانی و زندگی خود را فدای حضرت زینب(س) کرد

قم| شهید "نوری" جوانی و زندگی خود را فدای حضرت زینب(س) کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، محمد نوری شامگاه پنجشنبه در نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم که در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد اظهار داشت: از مسئولان استان قم بابت برگزاری این مراسم تشکر می‌کنم چون اقدام بسیار شایسته‌ای انجام دادند. وی با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، محمد نوری شامگاه پنجشنبه در نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم که در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد اظهار داشت: از مسئولان استان قم بابت برگزاری این مراسم تشکر می‌کنم چون اقدام بسیار شایسته‌ای انجام دادند.

وی با اشاره به ارزش و جایگاه شهدا در دین اسلام افزود: این موضوع را از عالمان زیادی شنیدیم که شهدا شفاعت می‌دهند و اگر هر چیزی از آن‌ها طلب کنیم حاجب ما داده می‌شود.

پدر شهید نوری گفت: بابک 25 سال داشت و دانشجوی ارشد حقوق بود و از ورزشکاران نام آور شهر رشت بود، پسرم در زندگی همه چیز داشت اما پاک زندگی کرد و همه هستی و جوانی خود را فدای حضرت زینب(س) کرد، در این همه سال هیچ کسی در باشگاه و هیئت و محله جزو خوبی از بابک حرفی نزد.

نوری ادامه داد: وقتی بابک به سوریه رفت و به وی مأموریت دادند، فرماندهان گفتند که ماموریت تو همین است که به سوریه آمدی، اما پسرم دست فرماندهان را بوسید که من را به منطقه اعزام کنید تا با داعش بجنگم.

وی خاطرنشان کرد: پس از 25 روز که بابک به منطقه اعزام می‌شود و به خط مقدم می‌رود روز بیست و هفتم به سوی خدا پرواز می‌کند، هر کسی از شهدا چیزی طلب کند به آن می‌رسد و شهدا شفاعت می‌کنند.

حجت‌الاسلام صابری پدر شهید صابری نیز در این مراسم گفت: به نمایندگی بیش از 1500 شهید فاطمیون در این مراسم حضور دارم، شهدای فاطمیون در جبهه مقاومت خوش درخشیدند و برای دفاع از حرم زندگی خود را فدا کردند.

وی گفت: نیروهای روسی در پایگاه‌های خود پرچم فاطمیون را نصب کردند و این اقدام سبب می‌شد تا داعشی‌ها از ترس نیروهای فاطمیون در آنجا حضور پیدا نکنند.

پدر شهید صابری عنوان کرد: شهید مهدی صابری در وصیت نامه خود نوشته است که پدرم و مادرم سر خود را پیش مردم و امام حسین(ع) بالا بگیرید و نه تنها من بلکه هزاران نفر مثل من فدای حضرت علی اکبر(ع) هستیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.