ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76418
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۵:۴۳
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
انگیزه اصلی ام را از شهدای تیپ فاطمیون گرفته ام/ «به وقت شام» تاثیرش را بر مردم گذاشته است

انگیزه اصلی ام را از شهدای تیپ فاطمیون گرفته ام/ «به وقت شام» تاثیرش را بر مردم گذاشته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین، ابراهیم حاتمی کیا کارگردان سینما امشب(پنج شنبه) با حضور در سینمای مهتاب و بهمن استان قزوین در اکران سانس های مختلف فیلم «به وقت شام» حضور پیدا کرد.   حاتمی کیا در حاشیه اکران […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین، ابراهیم حاتمی کیا کارگردان سینما امشب(پنج شنبه) با حضور در سینمای مهتاب و بهمن استان قزوین در اکران سانس های مختلف فیلم «به وقت شام» حضور پیدا کرد.

  حاتمی کیا در حاشیه اکران فیلم «به وقت شام» از جایگاه بلند شهدای مدافع حرم گفت و اظهار کرد: محتوای فیلم مورد پسند بسیاری از مردم قرار گرفته است؛ اما ساختار فنی فیلم گاهی دیده نمی شود.   وی افزود: فیلم «به وقت شام » نتیجه 19فیلمی است که در طول 40سال ساخته ام و نباید تکنیک آن به چشم نیاید.   کارگردان سینما اذعان کرد:همان طور که محتوای فیلم مورد استقبال قرار می گیرد باید همان گونه ساختار اصولی یک فیلم مورد بررسی قرار بگیرد.   وی ادامه داد: قزوین جزو شهرهای شهید پرور است و همان طور که شنیده ام این استان ۱۰شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب کرده است.   کارگردان «به وقت شام» عنوان کرد: برای آنکه این نوع سینما در کشور بقا داشته باشد، باید از آن حمایت شود و مردم از آن استقبال کنند.   وی ابراز کرد: در اکران های مختلف «به وقت شام»پس از ورود به سینما از تماشاگران واکنش های خوبی مشاهده کرده ام، که این مسئله نشان می دهد، فیلم به وقت شام تاثیر خود را بر مخاطبش گذاشته است.   حاتمی کیا اذعان کرد: وظیفه کسانی که از این فیلم رضایت دارند این است که آن را تبلیغ کنند و دیگران را برای تماشای این فیلم جذب کنند.   این کارگردان سینما با تجلیل از شهدای تیپ فاطیمون تصریح کرد: انگیزه اصلی خودم را از شهدای تیپ فاطیمون گرفته ام، این شهدا در اوج مظلومیت هستند و غیرتشان باعث شده است آنها به کشور دیگری بروند و بجنگند و من امیدوارم بتوانم باز هم از آنها صحبت کنم.   گفتنی است در این مراسم خانواده های شهید حمید سیاهکل مرادی و شهید روح الله رحیمی از ابراهیم حاتمی کیا تقدیر کردند.  

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.