ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 76424
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۵:۵۸
  • 392 بازدید
  • ارسال توسط :
قم| امنیت و آرامش کشورمان مرهون خون شهدا است

قم| امنیت و آرامش کشورمان مرهون خون شهدا است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، مهران رجبی عصر امروز در نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم که در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) برگزار شد، اظهار داشت: این مراسم از آن مراسم‌هایی است که با توجه به عظمت و جایگاه شهدا کم می‌آورم. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، مهران رجبی عصر امروز در نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم که در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) برگزار شد، اظهار داشت: این مراسم از آن مراسم‌هایی است که با توجه به عظمت و جایگاه شهدا کم می‌آورم.

وی افزود: هر کسی من را می‌بیند می‌خندد و خاطرات بسیار خوبی با مردم دارم و حضور در این مراسم تجربه بسیار ارزشمند برای من دارد.

بازیگر سینما و تلویزیون افزود: حضور در جمع خانواده شهدا بسیار ارزشمند است، شهدای مدافع حرم برای دفاع از کشورمان از جان خود گذشتند و امنیت کشورمان مرهون خون شهداست.

کوروش زارعی بازیگر سینما و تلویزیون نیز در این مراسم گفت: هنگامی که شب عاشورا فرا رسید امام حسین(ع) بهترین یارهای خود را جمع کرد وبا آنها اتمام حجت کرد تا از تاریکی شب استفاده کرده و بروند و خیلی‌ها می‌روند و یاران واقعی امام حسین(ع) قرار می‌گیرند و روز عاشورا به شهادت می‌رسند.

وی با اشاره به واقعه عاشورا و لزوم الگوگیری از نهضت حسینی افزود: امام حسین(ع) درس بسیار بزرگی به ما داد که هیچ گاه از ذهن ما خارج نمی‌شود و باید ادامه دهنده قیام عاشورا باشیم.

بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: شهدای دفاع مقدس نظیر شهید حججی‌ها و بختی‌ها برای دفاع از حرم به شهادت رسیدند و این موضوع نشان می‌دهد ایرانی‌ها درس عاشورا را به خوبی فرا گرفتند.

زارعی ادامه داد: شهدای مدافع حرم حاضر هستند زندگی و فرزندان خود را رها کرده و به امام حسین(ع) ملحق شوند،ما هم باید از شهرت و مال و مقام کنده شده و نعمت شهادت نصیب مان شود و به شهدای کربلا ملحق شویم.

جواد افشار کارگردان سینما و تلویزیون نیز در این مراسم گفت: از اینکه در این مراسم حضور دارم بسیار خوشحال هستم، زندگی و هستی ما مدیون عزیزانی است که برای احیای دین و تشیع جانفشانی کرده و به شهادت رسیدند.

وی با تقدیر از برگزاری نخستین کنگره شهدای مدافع حرم بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا و ترویج مسیر شهدا اقدام بسیار شایسته و قابل تحسینی است که باید تداوم داشته باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.