ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76445
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۹:۲۱
  • 72 بازدید
  • ارسال توسط :
شیوع وبا جان 13 میلیون یمنی را تهدید می کند

شیوع وبا جان 13 میلیون یمنی را تهدید می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه خبری المیادین، این کارشناسان از مقام های محلی یمن خواستند تا تدابیر فوری از جمله تامین آب آشامیدنی سالم، اصلاح زیر ساخت های دفع فاضلاب و واکسیناسیون را در دستور کار خود قرار دهند.کارشناسان بهداشتی همچنین از سازمان و نهادهای کمک رسان بین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه خبری المیادین، این کارشناسان از مقام های محلی یمن خواستند تا تدابیر فوری از جمله تامین آب آشامیدنی سالم، اصلاح زیر ساخت های دفع فاضلاب و واکسیناسیون را در دستور کار خود قرار دهند.
کارشناسان بهداشتی همچنین از سازمان و نهادهای کمک رسان بین المللی خواستند تا با اتخاذ تدابیر ضروری برای کاهش خطر شیوع بیماری وبا در یمن اقدام کنند.
عبدالسلام المدانی معاون وزیر بهداشت یمن پیش تر اعلام کرده بود: در حملات جنگنده های عربستان به یمن 415 تاسیسات بهداشتی و درمانی در این کشور نابود شده و 70 درصد از ظرفیت بخش بهداشت و درمان این کشور از فعالیت خارج شده است.
وبا طی سال های گذشته جان صدها نفر را در یمن گرفته است.
'الکساندر فیت' رئیس دفتر نمایندگی کمیته بین المللی صلیب سرخ در یمن اوایل ماه جاری اعلام کرده بود، حدود دو هزار یمنی ظرف شش ماه گذشته جان خود را بر اثر وبا، اسهال شدید و کمبود آب آشامیدنی از دست دادند.
این در حالی است که 'مارک لوکوک' معاون امور بشردوستانه سازمان ملل 28 فروردین در شورای امنیت این سازمان اعلام کرد که یک سوم یمنی ها یعنی بیش از 22 میلیون نفر به کمک های فوری نیاز دارند و 8 میلیون و چهارصد هزار از آنان دچار قحطی شده اند.
عربستان از روز ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن، فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگردان عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند؛ تجاوزی که تاکنون منجر به کشته شدن بیش از 14 هزار یمنی بی گناه و ویرانی این کشور شده است.
شبک**9365**3404

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.