ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76448
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۹:۳۴
  • 72 بازدید
  • ارسال توسط :
تحولات یمن| ده‌ها مزدور به هلاکت رسیدند؛ آماده باش در صنعاء برای انتقام خون شهید الصماد

تحولات یمن| ده‌ها مزدور به هلاکت رسیدند؛ آماده باش در صنعاء برای انتقام خون شهید الصماد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه المسیره، حمله مزدوران ائتلاف سعودی- آمریکایی علیه یمن به منطقه اضیق در عسیر ناکام مانده و شمار زیادی از این افراد به هلاکت رسیده و عده‌ای نیز مجروح شدند. حمله جیره خواران ارتش سعودی در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه المسیره، حمله مزدوران ائتلاف سعودی- آمریکایی علیه یمن به منطقه اضیق در عسیر ناکام مانده و شمار زیادی از این افراد به هلاکت رسیده و عده‌ای نیز مجروح شدند.

حمله جیره خواران ارتش سعودی در این منطقه برای چند ساعت بدون هیچ پیشروی ادامه داشت، اما در نهایت ناکام مانده و هلاکت تعدادی از این مزدوران را به دنبال داشت.

در این میان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن ضمن حمله توپخانه‌ای به مزدوران سعودی، مقادیری از  انواع مختلف سلاح از آنان به  غنیمت گرفتند.

همچنین محل استقرار نظامیان سعودی و مزدوران آنان در نزدیکی گذرگاه علب زیر آتش توپخانه یمن قرار گرفت .

تجمع مسلحانه برای انتقام از خون شهید الصماد در صنعاء

بزرگان و چهره‌های سرشناس و افراد قبایل منطقه "هَمْدان" در استان صنعاء ضمن برگزاری تجمع اعتراض آمیز مسلحانه و گسترده، از  آماده باش عمومی برای حضور در جبهه‌های نبرد به منظور انتقام از  خون شهید صالح الصماد خبر دادند.

اهالی این منطقه جنایت ترور شهید الصماد را دلیلی بر فروپاشی نیروهای اشغالگر و دست نشاندگانشان دانستند و تاکید کردند، باید برای ریشه کن کردن اشغالگران و مزدورانشان همه ملت به پا خیزند.

اهالی همدان همچنین با تجهیز "کاروان شهید الصماد" بر حمایت از دلاوران ارتش و کمیته‌های مردمی در جبهه های نبرد مناطق مختلف تاکید کردند.

نشست مسلحانه قبایل در اعلام وفاداری به شهید الصماد

از سوی دیگر اعضای قبیله "ذو حسین" در استان الجوف به منظور اعلام همبستگی و وفاداری به شهید صالح الصماد نشست قبلیه‌ای مسلحانه برگزار کردند.

شرکت کنندگان در این نشست تاکید کردند، آماده ادامه مسیر شهید صالح الصماد و وارد آوردن ضربات مهلک به متجاوزان هستند.

آنان همچنین تاکید کردند: شهید الصماد برای ما الگوی عزت و شرافت و ایستادگی است و دشمن با ترور او نه تنها نمی‌تواند اراده ما تضعیف کند، بلکه قدرت و ایستادگی ما در گام نهادن در مسیر این شهید تحت  شعار " یک دست  حمایت و یک دست بنا می‌کند"  دو چندان شده است.

المسیره همچنین در خبری فوری از تجاوز جنگنده‌های متجاوز سعودی به شهرستان صرواح در استان مارب خبر داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.