ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76452
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۹:۳۹
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :
آذربایجان شرقی|سردار عروج: مدافعان حرم از مقدسات دینی خود دفاع می‌کنند

آذربایجان شرقی|سردار عروج: مدافعان حرم از مقدسات دینی خود دفاع می‌کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از مراغه‌، سردار خسروعروج ظهر امروز در یادواره نخستین شهید مدافع حرم آذربایجان شرقی علی کنعانی ‌با اشاره به ایثارگری‌های مدافعان حرم ایرانی در سوریه ‌اظهارداشت‌: علی کنعانی به عنوان نخستین شهید مدافع حرم آذربایجان شرقی بوده و مدافعان حرم همچنان در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از مراغه‌، سردار خسروعروج ظهر امروز در یادواره نخستین شهید مدافع حرم آذربایجان شرقی علی کنعانی ‌با اشاره به ایثارگری‌های مدافعان حرم ایرانی در سوریه ‌اظهارداشت‌: علی کنعانی به عنوان نخستین شهید مدافع حرم آذربایجان شرقی بوده و مدافعان حرم همچنان در سوریه و منطقه از مقدسات خود دفاع می‌کنند.

وی افزود: مدافعان حرم ایرانی و رزمندگان در دفاع از حرم اهل بیت (ع) تلاش شبانه‌روزی دارند و همچنان از مقدسات دینی خود دفاع می‌کنند.

سردار عروج در ادامه با اشاره به ایثارگری‌های رزمندگان مدافع حرم ایرانی در منطقه ،ابراز کرد: مدافعان حرم و جوانان انقلابی ایران با حضور در جمع مدافعان حرم نشان دادند همچنان ایثارگری و خودگذشتگی در بین جوانان انقلابی زنده است‌.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروزه حمله دشمن به مقدسات انقلاب اسلامی همه‌جانبه بوده و تا زمانی که جوانان ایرانی بسیجی زیر پرچم هدایت مقام معظم رهبری هستند تمام معادلات و توطئه‌های دشمنان را با شکست روبه‌رو خواهند کرد.

وی  در ادامه با اشاره به مکت عاشورایی در بین جوانان ایرانی ‌گفت: جوانان ایرانی و مدافعان حرم درس آموخته مکتبب عاشورا هستند و به راحتی سنگر را به دشمن واگذار نخواهند کرد و همیشه نشان داده‌اند در مقابل هرگونه حرکت از سوی دشمنان با بصیرت خود ایستادگی خواهند کرد.

عروج  ادامه داد: شهدا از دامن خانواده‌های مؤمن این سرزمین به‌پا خواسته و تا آخرین نفس از انقلاب و حریم اهل بیت (ع) و مسلمانان مظلوم و بی‌گناه در منطقه دفاع کرده و اجازه هیچ تجاوزی به کشور را نخواهند داد.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: پیروزی‌های جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی نشان از ایستادگی‌، رشادت‌ها و پایمردی‌های جوانان رزمنده ایرانی مایه آرامش کشورهای اسلامی و منطقه شده ‌و این امر موجب ایجاد ترس در بین دشمنان شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: امروز حمله دشمنان به مقدسات و انقلاب اسلامی همه‌جانبه است و تازمانی که جوانان بسیجی زیر پرچم رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند تمام معادلات آنها محکوم به شکست خواهد بود.

عروج یادآور شد: شهید علی کنعانی در اردیبهشت ماه سال 92 در دفاع از حریم سادات حضرت زینب (س) در سوریه به شهادت رسید که این شهید و دیگر شهدا و رزمندگان مدافع حرم و دوران دفاع مقدس مایه آرامش این کشور و آبروی ایران اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در نبرد با جمهوری اسلامی ایران چه در دفاع مقدس و چه در حال حاضر و کشورهای اطراف ایران همه محاسبات عقلی و نظریه‌های علمی خود را به‌درستی به کار گرفت ابراز کرد: اما این الهی بودن رزمندگان و جوانان این مرزوبوم در مقابله با این مستکبران است که جمهوری اسلامی ایران و جوانان شجاع آن را پیروز کرده است.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رزمندگان جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت را "مظلوم و غریب‌" نامید و خاطرنشان کرد: اما این رزمندگان درعین‌حال مقتدر و شجاع بوده و راه را برای پیروزی جبهه اسلام در برابر کفر باز می‌کند.

سردار عروج با بیان اینکه امروز صدها برابر آغاز جنگ تحمیلی سلاح، موشک و انواع مهمات را در اختیار داریم عنوان کرد: اما این کار را تمام نمی‌کند؛ بلکه خون شهدایی مانند شهید عباس دانشگر امنیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت و عزت آن را ضمانت می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با سلاح‌های هوشمند و به‌صورت محاسبه‌شده در مقابله با اسلام ناب محمدی صف‌آرایی کرده است گفت: اما ریخته شدن خون حتی یکی از فرزندان انقلاب، صحنه را به نفع جبهه مقاومت و اسلام تغییر می‌دهد.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ولایت مداری محض حضرت ابوالفضل عباس (ع) در طول زندگی ایشان و نمود بارز آن در روز عاشورا خاطرنشان کرد: جوانان این مرزوبوم نیز عباس گونه به مبارزه کفر رفته و از جان خود برای حمایت از ولایت می‌گذرند و این برگ برنده ما درصحنه‌های نبرد با دشمن است.

عروج با اشاره به لزوم مطالعه وصیت نامه و زندگی نامه شهدا در جامعه و ادامه راه و روش زندگی آنان به عنوان الگویی مناسب تصریح کرد: در این صورت با تکیه بر همین جوانان مؤمن و انقلابی می‌توانیم در برابر همه توطئه‌های دشمنان استکباری بایستیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.