ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76482
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
  • 70 بازدید
  • ارسال توسط :
دولت مستعفی، اشغالگری امارات در جنوب یمن را تأیید کرد

دولت مستعفی، اشغالگری امارات در جنوب یمن را تأیید کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، کمتر از ۲۴ ساعت از انتشار خبر اشغال فرودگاه جزیره «سُقُطری» از سوی نظامیان اماراتی نمی‌گذرد که مقامی مسئول در دولت مستعفی یمن این خبر را تأیید کرد. این مقام مسئول امروز (جمعه) به شبکه الجزیره قطر گفت نیروهای اماراتی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، کمتر از ۲۴ ساعت از انتشار خبر اشغال فرودگاه جزیره «سُقُطری» از سوی نظامیان اماراتی نمی‌گذرد که مقامی مسئول در دولت مستعفی یمن این خبر را تأیید کرد.

این مقام مسئول امروز (جمعه) به شبکه الجزیره قطر گفت نیروهای اماراتی به هنگام حضور نیروهای دولت مستعفی یمن، فرودگاه و بندر سقطری را اشغال کردند.

دیروز پنجشنبه کاربران فضای مجازی اعلام کردند نظامیان اماراتی فرودگاه جزیره زیبای سقطری را اشغال کرده و نیروهای وابسته به دولت مستعفی را از آنجا اخراج کرده‌اند.

او با بیان اینکه این اقدام امارات تجاوز به شمار می‌رود، مدعی شد که عربستان که خود سرکرده ائتلاف متجاوز عربی ضد یمن است، قول داده کمیته‌ای را برای بررسی حوادث اخیر این جزیره به منطقه اعزام کند.

این مقام یمنی که خواست نامش فاش نشود گفت که نیروهای اماراتی به مقامات و نیروهای دولت مستعفی یمن به ریاست «منصور هادی» از جمله «بن‌دغر»، نخست وزیر این دولت، اجازه خروج از این جزیره راهبردی را نمی‌دهند.

روزنامه انگلیسی «ایندیپندنت» نیز دیروز در گزارشی اختصاصی نوشت که امارات متحده عربی جزیره استراتژیک سقطری را اشغال کرده است.(جزئیات بیشتر)

امارات متحده عربی که عضو ائتلاف عربستان سعودی در جنگ علیه یمن به شمار می‌رود، در حالی دست به چپاول و اشغال مناطق یمن می‌زند که این کشور به همراه سعودی در ابتدای تجاوز خود به یمن مدعی شده بود این جنگ برای بازگرداندن آنچه ابوظبی آن را «دولت قانونی» می‌خوانند، شروع شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.