ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76486
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
  • 444 بازدید
  • ارسال توسط :
تحولات یمن|اشغال جزیره "سقطری" توسط امارات/ ورود یک هیئت نظامی سعودی به منطقه

تحولات یمن|اشغال جزیره "سقطری" توسط امارات/ ورود یک هیئت نظامی سعودی به منطقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، یک منبع محلی در استان "سقطری" یمن گفت که هیئتی متشکل از مسئولان نظامی عربستان با یک فروند هواپیمای نظامی وارد فرودگاه جزیره سقطری شد. این منبع گفت که هدف از سفر این هیئت نظامی، حل بحران […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، یک منبع محلی در استان "سقطری" یمن گفت که هیئتی متشکل از مسئولان نظامی عربستان با یک فروند هواپیمای نظامی وارد فرودگاه جزیره سقطری شد.

این منبع گفت که هدف از سفر این هیئت نظامی، حل بحران بین امارات و دولت فراری یمن است که به دلیل ارسال تجهیزات نظامی توسط امارات به این جزیره رخ داده است.

از سوی دیگر منابع نزدیک به دولت فراری و مستعفی یمن به روزنامه العربی الجدید گفتند که هیئت سعودی امروز جمعه به منظور دیدار با دولت فراری و مستعفی یمن و امارات درباره بحران بین دو طرف بر سر جزیره سقطری، وارد این منطقه شده است.

رسانه‌های خبری روز چهارشنبه اعلام کردند که نظامیان اماراتی فرودگاه سقطری را به‌طور کامل به محاصره خود در  آورده و مانع خروج اعضای دولت فراری و مستعفی یمن شدند.

این در حالی است که امارات حضور خود در جزیره سقطری را از طریق اعزام نیرو و تجهیزات نظامی بیشتر از قبیل تانک و خودروی زرهی، تقویت کرده است.

این رسانه‌ها به نقل از یک منبع نظامی اعلام کردند که سه جنگنده و یک کشتی حامل سلاح‌های سنگین و تانک از امارت وارد جزیره سقطری شدند.

این در حالی است که این نیروهای اماراتی به شکل ناگهانی و بدون اعلام قبلی به دولت فراری یمن وارد جزیره سقطری شده‌اند.

"احمد عبید بن دغر" نخست‌وزیر دولت فراری و مستعفی یمن و شماری از مسئولان این دولت از چند روز قبل در سقطری واقع در دورترین نقطه شرقی یمن به سر می‌برند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.