ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76494
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
گزینه‌های پاسخ به ترور الصماد؛ دشمنان یمن در ماه‌های آینده سیاه پوش خواهند شد

گزینه‌های پاسخ به ترور الصماد؛ دشمنان یمن در ماه‌های آینده سیاه پوش خواهند شد

"«صادق الشرفی» کارشناس مسائل سیاسی یمنی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به بررسی گزینه‌های پیش روی مردم برای پاسخ به ترور رئیس جمهور این کشور پرداخت و گفت: دشمن سعودی به طور احمقانه‌ای تمام خطوط قرمز را پشت سر گذاشته و به هیچ یک از ارزش‌های انسانی و اخلاق جنگ پایبند نیست. ترور شهید […]

"«صادق الشرفی» کارشناس مسائل سیاسی یمنی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به بررسی گزینه‌های پیش روی مردم برای پاسخ به ترور رئیس جمهور این کشور پرداخت و گفت: دشمن سعودی به طور احمقانه‌ای تمام خطوط قرمز را پشت سر گذاشته و به هیچ یک از ارزش‌های انسانی و اخلاق جنگ پایبند نیست. ترور شهید "صالح الصماد" برای تمام یمنی‌ها دردناک بود و در مراسم تشییع پیکر وی شاهد اعلام انزجار ملت یمن از دشمن و خشم گسترده از ترور رئیس جمهور یمن بودیم.

وی ادامه داد: میلیون‌ها یمنی با چنان شور و حرارتی در مراسم تشییع شهید صالح الصماد مشارکت کردند که حتی بمباران مناطق نزدیک به محل برگزاری مراسم نیز نتوانست آنان را پراکنده کند و حتی هنگامی که جنگنده‌های سعودی برای ترساندن مردم اقدام به بمباران مناطق اطراف میدان "سبعین" می‌کردند شاهد شدت گرفتن شعار مرگ بر استکبار آمریکا بودیم زیرا مردم به خوبی می‌دانند که عامل اصلی این جنگ آمریکا است.

این کارشناس یمنی با تاکید بر نقش داشتن آمریکا در حادثه ترور الصماد گفت: شهید "صالح الصماد" در حالی ترور شد که با قدرت وارد نبرد علیه صهیونیست‌ها شده بود، وی به خوبی آگاهی داشت که صهیونیست‌ها با پشتیبانی آمریکا و توسط مزدورانشان در یمن در حال آماده شدن برای عملیات موسوم به "ساحل" هستند. این عملیات قرار است به واسطه مزدوران استکبار و برای تامین منافع رژیم صهیونیستی و آمریکایی ها در جنوب کشور اجرا شود.

 الشرفی ادامه داد: همانطور که "مهدی المشاط" رئیس جدید شورای عالی سیاسی اعلام کرد از آنجا که خواست دشمن یک جنگ تمام عیار باید تمام تبعات آن را نیز بپذیرند. وزارت دفاع یمن نیز با صدور بیانیه ای بر قدرت یگان‌های موشکی یمن برای هدف قرار دادن کشورهای شرکت کننده در جنگ علیه یمن خصوصا امارات و عربستان تاکید کرد.

وی تاکید کرد: دشمن سه سال است از ارتکاب هیچ جنایتی چشم پوشی نکرده است و به امید خدا طی ماه‌های آینده آنان را سیاه پوش خواهیم کرد. بدون شک پاسخ‌های ما نظامی و موشکی خواهد بود، زیرا دشمن باید طعم درد را بچشد. یمنی‌ها مدت زیادی از صبر استراتژیک استفاده کردند و موشک‌های ما به تدریج به اهداف بسیار حساسی در ریاض و وزارت دفاع عربستان و برخی کاخ‌هایشان رسید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سعودی‌ها به خوبی می‌دانند که یمن توانایی پاسخ به این جنایت را دارد، ارتش یمن سامانه‌های موشکی پیشرفته‌تر از آنچه تا به امروز استفاده کرده در اختیار دارد و به طور مستمر در تلاش است تا ضربات خود را موثرتر و کوبنده‌تر کند. دشمن باید در هر لحظه آماده دریافت پاسخ یمنی‌ها باشد، این اتفاق به طور حتم روی خواهد داد و حتی اگر زمان آن طولانی شود این مسئله به نفع یمنی‌ها خواهد بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.