ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76496
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰:۲۷
  • 68 بازدید
  • ارسال توسط :
یمنی ها با تظاهرات میلیونی از فلسطین حمایت کردند

یمنی ها با تظاهرات میلیونی از فلسطین حمایت کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه خبری «المسیره» یمن، این راهپیمایی نام «قدس سرزمین مسلمانان و قبله نخستین آنان» در صنعا برگزار شد و با شعارهای علیه آمریکایی و رژیم صهیونیستی، حمل دست نوشته هایی با مضمون « اجناس آمریکایی و اسرائیلی را تحریم کنید»، و در دست داشتن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه خبری «المسیره» یمن، این راهپیمایی نام «قدس سرزمین مسلمانان و قبله نخستین آنان» در صنعا برگزار شد و با شعارهای علیه آمریکایی و رژیم صهیونیستی، حمل دست نوشته هایی با مضمون « اجناس آمریکایی و اسرائیلی را تحریم کنید»، و در دست داشتن تصاویری از «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در کنار قدس، حمایت خود را از مردم فلسطین و قدس شریف اعلام کردند.
«حسن الحمران» رئیس امور فلسطین جنبش انصارالله یمن در حاشیه این راهپیمایی تصریح کرد: راهپیمایی میلیونی مردم یمن، نشان از مخالفت صریح ما از طرح های غاصب صهیونیست ها و همپیمانان غربی و عربی آن در به رسمیت شناخته شدن قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر است.
مقام های آمریکایی پیش تر اعلام کرده بودند سفارت این کشور در قدس 14 می (24 اردیبهشت) همزمان با سالروز اعلام تاسیس 70 سالگی رژیم جعلی صهیونیستی افتتاح خواهد شد.
تحلیلگران پس از آن که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در سخنانی تحریک آمیز ، شهر قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی معرفی و دستور انتقال سفارت کشورش از تلاویو به قدس اشغالی را صادر کرد، از آن بعنوان ‘ معامله ی قرن ‘ نام بردند و گفتند که این اقدام سناریویی هماهنگ میان آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای منطقه برای یکسره کردن مساله فلسطین است.
براساس طرح معامله قرن، دولت فلسطین با مرزهای موقت شامل نیمی از کرانه باختری و نوار غزه بدون قدس خواهد بود که بررسی مساله پناهندگان را نیز در بر می گیرد.
همچنین به موجب این طرح، فلسطینی ها باید 'شهر قدس جدید' را در روستاها و مجتمع های مسکونی کرانه باختری بسازند.
براساس این قرارداد، مساله امنیت و مرزهای سرزمین های اشغالی همچنان در اختیار رژیم صهیونیستی قرار خواهد داشت و شهرک سازی ها نیز تحت تاثیر مذاکرات دستیابی به راه حل نهایی ادامه می یابد.
ترامپ 15 آذرماه 96 تصمیم خود برای به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و شروع روند انتقال سفارت این کشور به این شهر را اعلام کرد.
تحلیلگران سیاسی، این اقدام را خط بطلانی بر طرح احتمالی سازش، نقض اساسی حقوق مردم فلسطین و نقض آشکار قطعنامه های بین المللی می دانند.
شبس**9363** 1917

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.