ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76512
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۵:۲۰
  • 148 بازدید
  • ارسال توسط :
اوضاع امروز یمن نتیجه دخالت آمریکا است

اوضاع امروز یمن نتیجه دخالت آمریکا است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه  تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ محمدعلی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در سخنانی اظهار کرد: آمریکا و عربستان عبد ربه‌ منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن را تحت فشار قرار می‌دهند تا از امضای توافقنامه کویت خودداری کند، به فرستاده سازمان ملل متحد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه  تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ محمدعلی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در سخنانی اظهار کرد: آمریکا و عربستان عبد ربه‌ منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن را تحت فشار قرار می‌دهند تا از امضای توافقنامه کویت خودداری کند، به فرستاده سازمان ملل متحد می‌گوییم که اوضاع کنونی در یمن نتیجه دخالت آمریکا است.

وی تاکید کرد: پیروزی با مقاومت مردم یمن و مبارزان یمنی در همه جبهه های نبرد نزدیک است، ما با ائتلاف متجاوز به یمن تشکیل شده از ۱۷ کشور مواجه هستیم و حضور آمریکا در مرزهای یمن و عربستان؛ ما را نمی‌ترساند و برای ما اهمیت ندارد.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن تصریح کرد: مزدوران وابسته به ائتلاف متجاوز به یمن خود به جان همدیگر افتاده و همدیگر را ترور می کنند و می‌کشند.

الحوثی گفت: اعلام آمریکا در خصوص حضور نظامیان این کشور در مرزهای یمن و عربستان و حمایت آنان از تجاوز سعودی‌ها به یمن تازگی ندارد.

وی اظهار کرد: جهاد واقعی در فلسطین است نه در عراق ، سوریه ، یمن ، لیبی و سومالی.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.